علیپور با چند گل دیگر پرسپولیس را قهرمان می‌کند

ناصر محمدخانی که یکی از پیشکسوتان نامدار باشگاه پرسپولیس به حساب می‌آید، قبل از دیدار مقابل ذوب آهن، چند توصیه فنی برای برانکو داشت.

او گفت: «برانکو مربی دانا و باهوشی است، ولی باید به او بگویم مراقب ضدحملات تیم ذوب آهن باشد. این تیم، مقابل پرسپولیس به دنبال دفاع کردن است، اما هر وقت صاحب توپ شود، می‌خواهد با پاس‌های بلند، برای پرسپولیس خطرآفرین شود. باید کاملا مراقب این موضوع باشیم تا غافلگیر نشویم.»

محمدخانی اضافه کرد: «مدافعان بلندقامت ذوب آهن هم در خط دفاع، احتمالا کمترین موقعیت‌های گلزنی روی ارسال‌ها را به بازیکنان پرسپولیس می‌دهند که در این شرایط، خلاقیت بازیکنان است که می‌تواند گره گشا باشد. پرسپولیس هافبک‌ها و مهاجمان گلزن و خوش فکری دارد که در کنار هم می‌توانند فکری به حال کسب پیروزی در اصفهان کنند.»

مهاجم سال‌های گذشته پرسپولیس، در نهایت به تمجید از عملکرد علی علیپور پرداخت و گفت: «علی یک مهاجم کامل است که سرعت، تکنیک، قدرت سرزنی، هوش بالا، چارچوب شناسی و قدرت شوتزنی خوبی دارد و خدا هم کمکش می‌کند تا پیشرفت کند. او با گلی که این هفته به ثمر رساند، به صدرجدول آقای گل‌ها رفت و حالا انتظار داریم با چند گل دیگر، پرسپولیس را در ۵ بازی آینده به قهرمانی برساند.»