پرسپولیس به دنبال رکورد با سید جلال حسینی و شجاع خلیل زاده

سرخپوشان پایتخت خود را برای مسابقه روز شنبه مقابل ماشین سازی آماده می‌کنند. این دیدار حساس در شرایطی برگزار خواهد شد که رقابت جذابی در جدول کلین شیت ها بین دروازه بان ها وجود دارد و همچنین پرسپولیسی ها می‌خواهند رکورد بهترین خط دفاعی را نیز همچنین در نزد خود نگه دارند.

این فصل پرسپولیس با ۱۷ کلین شیت در مسابقات لیگ برتر رکورددار است. علیرضا بیرانوند ۱۵ بار دروازه اش را بسته نگه داشت و رادو نیز در دو دیدار حساس مقابل پدیده و فولاد کلین شیت کرد و در سه بازی دیگر یک گل خورد. حال هدف او انجام سومین کلین شیت در بازی با ماشین سازی است که شانسش را برای بازی در دیدار شاید تشریفاتی در جم بالا خواهد برد.

هم اکنون در جدول گل خورده استقلال با ۱۲ و پرسپولیس با ۱۳ گل خورده بهترین تیم هستند. این در حالی است که سرخ ها با ۱۴ گل بهترین رکورد تاریخ لیگ را نیز در اختیار دارند اما اگر تیم فرهاد مجیدی در دو بازی بعدی گل نخورد، این رکورد را از دست خواهد داد. آن ها خودشان باید در دو بازی آینده دروازه را بسته نگه دارند و امیدوار باشند صنعت نفت و سپیدرود به استقلال گل بزنند تا هم رکورد تاریخی حفظ شود و هم عنوان بهترین خط دفاعی برای سومین سال پیاپی به تیم قرمزپوش پایتخت برسد.

در بازی با ماشین سازی پرسپولیس پس از یک بازی شجاع خلیل زاده را هم در اختیار خواهد داشت. او در دیدار با پاختاکور در ترکیب قرمزپوشان غایب بود و حالا بار دیگر در کنار سیدجلال حسینی قرار میگیرد تا پرسپولیس را به سمت کلین شیت بعدی هدایت کنند‌.