پرسپولیس؛ استاد اقتصاد در دانشگاه جام حذفی!

شاگردان برانکو ایوانکوویچ در حالی امشب در فینال جام حذفی مقابل داماش گیلان در اهواز به میدان می‌روند که در ۴ دیدار گذشته خود، تنها ۴ گل به ثمر رساندند و با پیروزی‌هایی موسوم به «اقتصادی» توانستند به آخرین مرحله این تورنمنت راه یابند.

اخبار ورزشی- سرخپوشان پایتخت در اولین گام، با حساب یک بر صفر از سد نود ارومیه گذشتند که تنها گل این تیم را محمد انصاری به ثمر رساند. آن‌ها سپس با حساب یک بر صفر سپیدرود را از پیش رو برداشتند که زننده گل تیم سعید کریمی در دقیقه ۳+۹۰ در رشت بود.

در مرحله یک چهارم نهایی با پدیده مواجه شدند. در آن بازی، کار با تساوی یک – یک به وقت‌های اضافی و ضربات پنالتی کشید. برای پدیده، محمدمهدی مهدی خانی در دقیقه ۱۲ گل زد و شایان مصلح در دقیقه ۲۰، گل را جبران کرد تا در ضربات پنالتی پرسپولیسی‌ها ۴ بر ۳ برنده از زمین بیرون بیایند. در نهایت، آن‌ها به اصفهان سفر کردند تا در دیداری که حاشیه‌های تلخی داشت، تیم تحت هدایت امیر قلعه نویی را کنار بزنند. تنها گل پرسپولیس در این بازی توسط سیاوش یزدانی مدافع سپاهان و در دقیقه ۱+۱۲۰ رقم خورد.

با این حساب پرسپولیس با اقتصادی‌ترین شکل ممکن، با ۴ پیروزی در ۴ بازی و رقم زدن تنها ۴ گل زده و دریافت یک گل خورده، فینالیست شدند.