احتمال جدایی دروازه بان پرسپولیس قوت گرفت

 باشگاه پرسپولیس در لیگ هجدهم با مشکلات مالی زیادی مواجه بود و بازیکنان و کادرفنی این تیم به شدت از مشکلات مالی رنج می‌بردند و حتی برانکو و کادرفنی به مدیران باشگاه اعلام کردند تا زمانیکه طلب شان را دریافت نکنند به ایران باز نمی‌گردند.

در این بین بازیکنان خارجی نیز درصد بالایی از مبلغ قرارداد‌های شان دریافت نکردند و وضعیت مبهمی برای ادامه همکاری دارند، اما ایرج عرب، مدیرعامل پرسپولیس بیان کرده، بازیکنان خارجی قرارداد دارند و در این تیم می‌مانند.  

اخبار ورزشی- پس از اینکه ماریو بودیمیر، مهاجم کروات این تیم اظهار کرد که اگر اوضاع به همین روال پیش برود قراردادم را فسخ می‌کنم و شرایط طوری است که باید مطالبه خودم از باشگاه را از طریق فیفا دنبال کنم و همچنین باشگاه به تعهدات مالی خود پایبند نبوده است و من مجبور هستم از این طریق به دنبال حق خودم باشم با بوژیدار رادوشوویچ نیز تماس گرفتیم و او  بیان کرد: شرایط مالی سختی دارم و امیدوارم باشگاه باشگاه پول بدهد تا شرایط بهتر شود. من هواداران پرسپولیس را دوست دارم و به آن‌ها علاقه‌مند هستم، اما وضعیت ماندنم در این تیم مشخص نیست.

او افزود: اکنون در تعطیلات هستم و حدود ۲۰ روز دیگر به تهران بازمی گردم و امیدوارم تا آن زمان شرایط مالی بهتر شود. شرایط مالی سختی دارم، اما امیدوارم شرایط مالی خوب شود.