یحیی گل محمدی سرمربی پرسپولیس می شود؟

یحیی گل‌محمدی پس از یک سال فوق‌العاده همراه با تیم پدیده شهرخودرو که این تیم را برخلاف سالیان قبل در جمع مدعیان قهرمانی قرار دارد و همراه با نمایش زیبا و سراسر هجومیِ تیمی که در نهایت با سهمیه حضور در پلی‌آف لیگ قهرمانان آسیا برای آنها همراه شد، در حال حاضر وضعیت نامشخصی برای ادامه همکاری با این باشگاه دارد.

اخبار ورزشی- عملکرد فوق‌العاده پدیده با گل‌محمدی موجب شد تا فدراسیون فوتبال به طور جدی به دنبال استخدام او در تیم ملی امید باشد تا همراه با این مربی طلسم ناکامی در صعود به المپیک را بشکند، اما با وجود توافق شفاهی مهدی تاج با گل‌محمدی، در نهایت با مخالفت باشگاه پدیده و تغییر نظر این سرمربی، او در مشهد ماندگار شد.

گل‌محمدی ۳۵ روز قبل قراردادش با تیم پدیده را به مدت دو فصل دیگر تمدید کرد و با لیست نقل و انتقالاتی که به این باشگاه ارائه داد، اعلام نمود سال آینده نیز در این تیم آسیایی می‌ماند و قصد دارد با قدرت بیشتری به کارش در پدیده ادامه دهد تا مدعی‌تر از لیگ هجدهم ظاهر شود ولی تغییر وضعیت کادر فنی پرسپولیس بازهم حضور او در پدیده برای فصل بعد را در هاله‌ای از ابهام قرار داد.

تصمیم برانکو ایوانکوویچ مبنی بر جدایی از پرسپولیس و رفتن به الاهلی عربستان و در ادامه هجمه‌هایی که تماشاگران قرمزها بخاطر این اتفاق به باشگاه وارد کردند، موجب شد تا مسؤولان پرسپولیس به فکر انتخاب بهترین گزینه که موافقت هواداران را نیز به همراه دارد، بیفتند و در همین راستا تصمیم گرفتند هدایت تیمشان را به یحیی گل‌محمدی بسپارند.

در حالی که گفته می‌شود گل‌محمدی بند فسخ قراردادی در صورت رسیدن پیشنهاد پرسپولیس دارد، اما در واقع چنین بندی در قرارداد او نیست و از سوی دیگر فرهاد حمیداوی، مالک باشگاه پدیده شهرخودرو نیز تاکید کرده به هیچ عنوان اجازه جدایی سرمربی تیمش را نخواهد داد ولی با وجود چنین شرایطی به نظر می‌رسد تصمیم نهایی را شخص یحیی می‌گیرد و مشخص می‌کند در پدیده می‌ماند یا قصد بازگشت به پرسپولیس را دارد.

باشگاه پدیده شهرخودرو اعلام کرده عصر شنبه(امروز) نخستین جلسه تمرینی این تیم زیر نظر یحیی گل‌محمدی و با حضور تمام اعضای کادر فنی و بازیکنان در زمین چمن منزل‌آباد مشهد برگزار می‌شود و این سرمربی به مسؤولان تیم عنوان کرده تمرینات آماده‌سازی طی چند مرحله برگزار می‌شود و دیدارهای تدارکاتی و اردوی پیش فصل در نظر گرفته شده است.

جدا از بحث گل‌محمدی، مهم‌ترین خرید باشگاه پدیده در نقل و انتقالات نیز در این جلسه تمرینی حضور خواهد یافت؛ سید مهدی رحمتی که با جدایی از استقلال تصمیم گرفت به مشهد برود، در کنار دیگر ستاره‌های پدیده ازجمله امین قاسمی‌نژاد، اکبر صادقی، محمدحسین مرادمند و ... در تمرین شرکت خواهند کرد ولی مشخص نیست که سکان‌دار که گل‌محمدی است، آنها را تمرین خواهد داد یا امروز اتفاق دیگری در منزل‌آباد مشهد می‌افتد.

گل‌محمدی در حال حاضر در تهران حضور دارد و صبح امروز شنبه تصمیم می‌گیرد که آیا با یکی از پروازهای پُرتعداد تهران- مشهد، سفر کند و به تمرینات پدیده برود یا در پایتخت می‌ماند تا به نوعی جدایی‌اش از پدیده را اعلام کرده و تصمیم به سرمربیگری در پرسپولیس بگیرد.