تصمیم ضربتی در استقلال؛ خرید خارجی ممنوع!

 ماجرای پروپییچ و شکایت او از استقلال باعث شده اعضای هیئت مدیره شدیداً احساس خطر کنند. یکی از اعضای هیئت مدیره در این باره به خبرنگار ما گفت: «ببخشید چرا باید اینقدر برای خودمان مشکل درست کنیم؟ همه اعضای هیئت مدیره مخالف جذب بازیکن خارجی هستند و در جلسه بعدی حتماً این مسئله را مطرح خواهیم کرد تا تصمیم قطعی بگیریم.»

اخبار ورزشی- اخیراً خلیل‌زاده، میرشاد ماجدی و کامران منزوی سه عضو هیئت مدیره باشگاه استقلال در مصاحبه‌های خود شفاف اعلام کردند با خرید بازیکنان خارجی مخالف هستند. در این بین فتحی و معاونش خطیر هنوز به صورت رسمی چنین موضوعی را اعلام نکرده‌اند. مدیرعامل استقلال که اخیراً گفته بود پاتوسی و امثال پاتوسی در راه این تیم هستند! هیئت مدیره در حال حاضر فقط موافق تمدید قرارداد پاتوسی است و در تلاش است بتواند مبلغ ۵۵۰ هزار دلاری برای حفظ این بازیکن را تأمین کند.

آبی‌ها فصل قبل بازیکنانی، چون گرو، نیومایر، ایسما و منشا را به خدمت گرفتند که برای این ۴ بازیکن رقمی نزدیک به یک میلیون دلار هزینه کردند. اخیراً منزوی هم تأیید کرد فقط به ایسما و پاتوسی بالای ۶ میلیارد تومان داده‌اند و از این بابت ابراز تأسف کرد. سعادتمند رئیس هیئت مدیره باشگاه که استعفا داد هم در این باره با حسرت و تأسف صحبت کرده بود.

یکی از اعضای هیئت مدیره در این باره گفت: «پروپییچ برای‌مان عبرت نشد؟ از کجا معلوم بتوانیم دوباره بازیکنانی بیاوریم که بتوانند کارایی داشته باشند و پول ما هدر نرود؟» با اتفاقاتی که در سال‌های اخیر افتاده وزارت ورزش هم دیگر موافق جذب بازیکنان خارجی نیست.