وجود بند‌های قابل تامل در قرارداد برخی از بازیکنان پرسپولیس

یکی از مشکلات اصلی حال حاضر باشگاه پرسپولیس وجود بند‌هایی عجیب در قرارداد برخی از بازیکنان نسبتا مطرح این تیم است.

اخبار ورزشی- به عنوان مثال مهدی ترابی که تا چند هفته پیش شایعاتی مبنی بر جدایی‌اش به گوش می‌رسید، شنیده می‌شود بندی در قراردادش با پرسپولیس وجود دارد که در صورت رسیدن پیشنهاد از سوی یک تیم خارجی می‌تواند به راحتی جدا شود.

همچنین محمد انصاری دیگر بازیکنی است که با وجود بندی می‌تواند هر زمان که بخواهد پرسپولیس را بدون رضایت باشگاه ترک کند. علیرضا بیرانوند هم دیگر بازیکنی است که به دلیل وجود بند فسخ قرارداد ۷۰۰ هزار دلاری می‌تواند تیمش را ترک کند.

در این میان نکته عجیب اینجاست که چگونه چنین بند‌های جنجالی در قرارداد برخی از بازیکنان پرسپولیس وجود دارد. البته این که بازیکنی بتواند با پرداخت مبلغی (بند فسخ قرارداد) از تیمش جدا شود، رسمی است که در تمام دنیا اجرا می‌شود، اما اینکه یک بازیکن بندی داشته باشد که در صورت تمایل به راحتی جدا شود موردی غیرقابل قبول و کاملا به ضرر باشگاه است.

به نظر می‌رسد باید افراد خبره‌تری پای میز مذاکره با بازیکنان و مربیان در همه باشگاه‌ها بروند تا قرارداد‌های سفت‌وسخت‌تری با گزینه‌های مدنظر ببندند چراکه با وجود چنین بند‌هایی در قرارداد بازیکنان و مربیان، تیم مورد نظر به شدت متضرر خواهد شد.