واکنش پیمان رجبی به عنوان بدنساز پرسپولیس

تمرینات تیم فوتبال پرسپولیس در حالی برگزار می‌شود که یک چهره ورزشی در این تمرینات حضور دارد و کار بدنسازی بازیکنان را انجام می‌دهد.

اخبار ورزشی- پیمان رجبی ورزشکار سابق رشته  دوومیدانی و همسر لیلا رجبی ملی‌پوش پیشین پرتاب وزنه کشورمان درباره حضورش در تمرینات پرسپولیس گفت: با درخواست کریم باقری مربی پرسولیس به این تمرین آمدم و هم‌اکنون نیز کار بدنسازی را پیگیری می‌کنم تا بتوانم بازیکنان را برای فصل جدید آمده کنم. در واقع تلاش می‌کنم بازیکنان از دوره آماده‌سازی عقب نمانند و کارها طبق برنامه جلو برود.

وی در پاسخ به این سوال که آیا قرارداد با پرسپولیس بسته است یا خیر؟ اظهار داشت: هنوز قراردادی نبسته‌ام. تعدادی از بازیکنان پرسپولیس از جمله سید جلال حسینی، فرشاد احمدزاده و ... تمرینات خصوصی‌شان را نزد من انجام می‌دهند و به همین دلیل می‌توانم بگویم که با بازیکنان پرسپولیس غریبه نیستم.

رجبی در پاسخ به این سوال که آیا این اولین تجربه‌اش در فوتبال است؟ عنوان کرد: پیش از این سابقه کار در لیگ دسته اول و باشگاه ایران جوان بوشهر را دارم. همچنین سیستم علمی تمرینات برخی از رشته‌ها از جمله فوتبال و والیبال را نیز می‌دانم.