ماجرای پروپیچ با استقلال تمام شد؟

بدهی ۴۰۰ هزار دلاری باشگاه استقلال به پرو پییچ این باشگاه را در خطر محرومیت از ۲ پنجره نقل‌وانتقالاتی قرار داد و طی هفته های اخیر به یکی از دغدغه‌های مهم مسئولان این باشگاه تبدیل شد اما حالا رقم بدهی آبی‌پوشان به مهاجم بلندقامت اهل کرواسی تا حدودی خیال مسئولان این باشگاه را راحت کرده است.

اخبار ورزشی- استقلالی ها در وهله اول رقم بدهی به این بازیکن را تامین کردند تا خیالشان راحت باشد اما در این بین اقداماتی دیگری هم انجام داده اند تا این پول نقد یکجا از دست نرود.از آنجا که فدراسیون فوتبال اقداماتی را برای دریافت مطالبات باشگاه ها از فدراسیون جهانی انجام داده مسئولان باشگاه استقلال نامه‌ای را در اختیار علی خطیر معاون این باشگاه قرار دادند تا وی پیگیر امور شود.

علی خطیر برای پیگیری امور اردوی این تیم راهی کشور ترکیه شده و قرار است از آنجا راهی کشور سوئیس شود تا از همانجا به واسطه نامه‌ای که در اختیار دارد پیگیر پرداخت مطالبات بازیکن شاکی استقلال از طریق فیفا شود. اگر تمام برنامه‌ها به درستی پیش رفت و این رقم پرداخت شد استقلالی ها پول نقدی را که تهیه کرده‌اند صرف امور دیگر باشگاه خواهند کرد در غیر این صورت مبلغی که تهیه شده به حساب بازیکن سابق استقلال واریز خواهد شد.

به این ترتیب تحت هر شرایطی استقلالی ها مشکل پرو پییچ را حل کرده‌اند و به این ترتیب خطر محرومیت از نقل‌وانتقالات آبی‌پوشان را تهدید نخواهد کرد.