برانکو: از پرسپولیس شکایت می‌کنم

 برانکو ایوانکوویچ پس از 4 سال موفق سرخ‌پوشان را ترک کرد تا راهی الاهلی عربستان شود.هواداران پرسپولیسمدیریت تیم را دلیل جدایی این مرد کروات می‌دانستند که به نظر حقیقت دارد.

اخبار ورزشی- برانکو ایوانکوویچ امروز در نهایت عصبانیت صحبت‌های تندی را علیه مدیریت پرسپولیس داشته است که می‌خوانید:

همه تعهداتی که به واسطه قرارداد وجود داشت باید انجام می‌شد اما این اتفاق رخ نداد. نه تنها 11 ماه به تعهدات‌شان عمل نکردند بلکه الان هم حاضر به انجام آن نیستند و گردن نمی‌گیرند. تمایل ندارند نه دستمزد من و نه دستیارانم را بدهند. بیش از 60 درصد از قراردادم را طلبکارم. همکارانم چند ماه از حقوق‌شان را طلبکارند و بدون اینکه دستمزدشان را بگیرند ایران را ترک کردند. طبیعتا همه آن مهربانی‌ها و تعریف‌هایی که انجام می‌دادند فریب و کذب بود. همه آن موارد که می‌خواستند به هواداران نشان دهند مایلند من در پرسپولیس بمانم فریب اذهان عمومی بود.

 

برانکو پرسپولیس را تهدید به شکایت کرده است:

متاسفانه مجبورم از پرسپولیس به فیفا شکایت کنم. تکلیف اصلی آنها در پرسپولیس این بود که من و دیگر خارجی‌های تیم را هر چه زودتر از باشگاه دور کنند که این کارم انجام دادند. به احتمال خیلی زیاد جدا از من و دستیارانم، بودیمیر و بشار رسن هم برای گرفتن حق‌شان به فیفا شکایت خواهند کرد. حتی برای فصل آینده که در پیش داریم هم ادعای خسارت خواهیم کرد.

 

مربی محبوب سرخ‌پوشان در خصوص دلیل جدایی نیز گفت:

رفتار مدیریت پرسپولیس باعث جدایی من شد. یک سال به ما دروغ گفتند. یک سری مشکلات حل نشده بود و نمی‌شد. انتظار این رفتار را پس از 4 سال موفق نداشتم.