پرسپولیس در ترکیه کامل می‌شود

 اسماعیل حلالی درباره خریدهای تابستانی پرسپولیس در نقل و انتقالات لیگ برتر گفت: مهم‌ترین فاکتور در جذب بازیکن این است که تفکرات فنی مربی به طور کامل تأمین شود. سرمربی تیم نیاز به ایجاد تغییر در لیست بازیکنان دارد تا بتواند یازده نفر اصلی خود را برای فصل فشرده ای که پیش روی پرسپولیس است به راحتی انتخاب کند.

اخبار ورزشی- پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس درباره جذب کنعانی زادگان افزود: او کاملاً می‌تواند به کار تیم بیاید. بازی‌های او روند رو به رشدی داشته و خواهد توانست کمک فراوانی به استحکام خط دفاعی کند.

وی درباره نگرانی هواداران بابت کمبود مهاجم تصریح کرد: این نگرانی کاملاً طبیعی است ولی من فکر می‌کنم کالدرون آگاهانه خرید می‌کند و می‌داند چه تیمی را روانه زمین مسابقه کند. او در مرحله تکمیل شناخت خود از بازیکن است و قطعاً در اردوی ترکیه می‌تواند تمام ایده‌های فنی‌اش را دیکته کرده تا بازیکن را آماده بازی‌های لیگ برتر کند.

حلالی در پایان خاطرنشان کرد: کالدرون مغز متفکری دارد. او طرح و برنامه ویژه ای برای پرسپولیس ریخته است و اقتدار خوبی را از خود نشان می‌دهد. فکر می‌کنم با چنین فرمولی باز هم پرسپولیس موفق شود. البته باز هم نباید فراموش کنیم که نیاز به زمان دارد تا تیم دلخواهش را بسازد.