مسئولان باشگاه پرسپولیس فیش پرداختی به برانکو را منتشر کنند

 مجتبی محرمی در خصوص عدم پرداخت مطالبات برانکو ایوانکوویچ توسط باشگاه پرسپولیس گفت: او زحمات زیادی برای پرسپولیس کشیده و باید تمام مبالغ مربوط به قراردادش را دریافت کند. از اول هم گفتیم اگر مدیران باشگاه به برانکو پول دادند بهتر است فیش مربوط به پرداخت آن را منتشر کنند. به نظرم برانکو به خاطر همین مشکلات از پرسپولیس رفت.

اخبار ورزشی-پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس افزود: هر کس جای برانکو می آمد با مشکلات عمده رو به رو می شد چون همه از او انتظار دارند و پرسپولیس را در اوج نگه دارد و باز هم قهرمانی بیاورد.

وی درباره مشکلات مالی اش که منجر به مستاجری اش شده است، گفت: مشکل مربوط به مسکن من دیر و زود داشت اما انجام شد.

محرمی با گلایه از صحبت های برخی پیشکسوتان پرسپولیس که گفته بودند باید برای محرمی منزلی تهیه شود، افزود: صدقه کسی را نمی خواستم و نمی خواهم، اگر من حرف از خانه زدم به خاطر تماسی بود که یکی از خبرنگاران گرفت و درباره کالدرون از من سوال پرسید. من هم گفتم صاحبخانه جوابم کرده، باید بروم. نمی دانستم این موضوع رسانه ای می شود.

محرمی در ادامه پاسخ مهرداد میناوند را داد و گفت: میناوند اگر درباره شرکت پیشکسوتان پرسپولیس حرفی زد از سر دلسوزی است. به هر حال در این دوره و زمانه کسی بخواهد چهره شود و صحبت هایش نقش پیدا کند حرف هایی می زند که این صحبت ها بی فایده است.