کار کردن با دنیزلی آرزوی هر بازیکنی است

مسیح زاهدی در حاشیه دومین روز از تمرین اردوی ارزروم، در خصوص آخرین وضعیت تیم اظهار کرد: خداراشکر تا کنون تمرینات خوبی پشت سر گذاشتیم و وضعیت بدنی مان روز به روز بهتر می‌شود و امیدوارم تا شروع مسابقات، بتوانیم به شرایط ایده آل برسیم. 

اخبار ورزشی- وی در خصوص اردوی ارزروم و کمپ «پولات ریزورت» بیان کرد: باشگاه تراکتور برای اردوی پیش فصل، محلی را در نظر گرفته که برای آمادگی جسمانی می‌تواند بسیار خوب باشد و با توجه به امکانات بالای این کمپ، می‌توانیم به خوبی آماده مسابقات شویم. 

زاهدی در خصوص دنیزلی گفت: آقای دنیزلی سابقه کسب چند قهرمانی با تیم‌های سطح اول ترکیه را در کارنامه دارد و تیم‌های تحت هدایت وی، همیشه خوب فوتبال بازی می‌کنند و کار کردن با چنین مربی برای هر بازیکنی آرزوست و بسیار لذت بخش است. 

مدافع تراکتور در خصوص وضعیت روحی روانی تیم نیز خاطرنشان کرد: شرایط روحی تیم بسیار خوب است و امیدوارم با جذب چند بازیکن خوب، کامل‌تر شویم و با آمادگی بالاتری، فصل را آغاز کنیم. 

زاهدی تاکید کرد: هواداران پرشور تراکتور، حتی در کل جهان معروف هستند و همه می‌دانند که تراکتور چه هواداران پرشوری دارد و این موضوع، وظیفه ما را سنگین‌تر می‌کند و امیدوارم با کسب نتایج خوب و رسیدن به عنوان قهرمانی، بتوانیم جواب زحمات‎شان را بدهیم.