به گزارش فارس،محمد رویانیان به بازیکنان پرسپولیس قول داد با توجه به اینکه در سفر فعلی به عربستان امکان رفتن به مکه فراهم نشد مقدمات سفر بازیکنان با خانواده هایشان را به زودی فراهم کند.

* مصطفی دنیزلی برنامه غذایی و فنی بازیکنان برای امروز را به آنها اعلام کرد. بازیکنان پرسپولیس ساعت ۱۳:۳۰ ناهار می خورند. ساعت ۱۳:۴۵ در جلسه فنی شرکت می کنند، ساعت ۱۷ عصرانه صرف می شود و ساعت ۱۸:۳۰ حرکت به سمت ورزشگاه الهلال در دستور کار قرار دارد.

* کاروان پرسپولیس پس از بازی با الهلال که امشب به وقت تهران ساعت ۲۱ برگزار می شود از قطر به تهران باز می گردند. این تیم ساعت ۱:۳۰ بامداد فردا به قطر می رود و پس از سه ساعت توقف به سمت تهران پرواز دارد. کاروان این تیم ۱۰ صبح فردا در فرودگاه امام خمینی است.

* مسئولان باشگاه الهلال عربستان به مسئولان پرسپولیس ۶ عدد بلیت ویژه جایگاه، ۱۵ بلیت جایگاه ویژه و ۱۰۰ عدد بلیت معمولی تحویل دادند.

* قیمت بلیت ها ۱۰۰ و ۱۵۰ ریال است.

* درحالی که قرار بود صبح امروز آی دی کارت خبرنگاران صادر شود هنوز کارت خبرنگاران داده نشده و مسئولان برگزار کننده این مسابقه اعلام کرده اند به خبرنگاران رسانه های تصویری کارت نمی دهند.

* دنیزلی سرمربی پرسپولیس برای دقایقی با سرمربی الهلال روبرو شد و با هم صحبت کردند.

* دنیزلی آخرین اطلاعات تیم الهلال از جمله مصدومان و محرومان این تیم را از مسئولان باشگاه گرفت.