واکنش نصیر زاده به تاریخ شروع لیگ برتر فوتبال ایران

هوشنگ نصیرزاده در خصوص شایعه‌ای که پیرامون آغاز مسابقات لیگ برتر که در تاریخ 26 مرداد مطرح شده است، اظهار داشت: با توجه به اینکه لیگ یک هم قرار است در همین روز برگزار شود احتمال آغاز لیگ برتر در تاریخ 26 مرداد وجود دارد. اما در عقب افتادن مسابقات لیگ مطلقا فدراسیون فوتبال مقصر نیست.

اخبار ورزشی- وی افزود: نهادهای بالادستی از فدراسیون فوتبال خواسته‌اند تا مسابقات تا زمان حل نشدن مشکلات آغاز نشود که این مشکلات شامل بلیت فروشی الکترونیکی، صندلی‌های شماره‌دار،‌ گیت‌های ورودی و همچنین ورزشگاه‌های مجهز به دوربین است.

عضو هیأت رئیسه سازمان لیگ تاکید کرد: این درخواست شورای امنیت کشور (شاک) بوده و به همین دلیل فدراسیون فوتبال عینا درخواست‌ها را که منطبق با استانداردهای AFC است، به همه باشگاه‌ها ارائه کرده است. اما از آنجا که ذات کاری ما ایرانی‌ها دقیقه 90 شده به همین دلیل خیلی از مسئولان تازه به این فکر افتادند که ورزشگاه‌ها را تجهیز کنند. 

نصیرزاده در پایان گفت: تهدید تاج برای توجه دادن به اهمیت این موضوع است و ضریب امنیتی استادیوم‌ها باید افزایش پیدا کند به همین دلیل تاکید می‌کنم عقب افتادن مسابقات لیگ برتر مطلقا به فدراسیون فوتبال ارتباط ندارد و در صورتی که آنها به این جمع‌بندی برسند که استادیوم‌ها تجهیز شده مسابقات را بلافاصله آغاز می‌کنند.