استقلال امسال فاقد بازیکنان بزرگ است

ایمان عالمی در خصوص انتقاداتی که به جوانگرایی استقلال می شود، گفت: با صحبت هایی که از استراماچونی شنیدم تفکرات او این است که تیمش جوان باشد و برای همین دیدم که امسال استقلال بیشتر بازیکنان جوان را به خدمت گرفت و شاید استراماچونی تنها بخواهد یک بازیکن بزرگ داشته باشد که تا حدودی تیمش را رهبری کند. به هر حال باید بپذیریم استقلال امسال فاقد بازیکنان بزرگ است و این موضوع عیار تیم را پایین می آورد.

اخبارورزشی- وی تاکید کرد: وقتی ابراهیمی از استقلال رفت پاتوسی جانشین او شد و او توانست میانه میدان را رهبری کند. حالا که این بازیکن رفته هنوز کسی نتوانسته جانشین او باشد. البته هنوز علی کریمی هم با استقلال به توافق نهایی دست پیدا نکرده و قرارداد نبسته که حداقل بگوییم او می تواند در میانه میدان رهبری کند.

عالمی تصریح کرد: استقلال بازیکنی چون رضاوند، دشتی، بلبلی و چند جوان دیگر را به خدمت گرفته که اگر قراردادهایشان با استقلال درازمدت باشد می توانند موفق باشند. همانطور که فرشید اسماعیلی وقتی به استقلال آماد  تجربه بالایی نداشت ولی حالا یکی از باتجربه های استقلال است. تفکرات استراماچونی این است که بدنبال بازیکن بالای ۳۰ سال نیست و حالا باید منتظر این باشیم تا ببینیم جوانگرایی استقلال چه نتیجه ای دربر خواهد داشت.

مهاجم پیشین استقلال در پایان و در پاسخ به این پرسش که انتظار هواداران در پایان لیگ نوزدهم قهرمانی از این تیم است یا خیر، گفت: آبی پوشان شش سال است که به قهرمانی دست پیدا نکرده اند و هواداران این تیم همچنان منتظر مانده اند تا تیم شان جام را بالای سر ببرد. البته آنها همیشه به تیم شان وابسته هستند اما استراتژی استقلال به واسطه وزارت ورزش باعث شده تا سال به سال مربی، مدیرعامل و اعضای هیئت مدیره جابجا شوند که این یکی از مشکلات بزرگ استقلال شده است. بنابراین کار برای این تیم سخت شده و حالا باید ببینیم استراماچونی می تواند تیم را به قهرمانی برساند. البته اگر به او فرصت کافی بدهیم شاید در سال اول به این مهم دست پیدا نکند اما دیگر باید در لیگ بعدی جام را بالا سر ببرد.