شهر خودرو نماینده بی‌یاور در آسیا

پس از اینکه تیم فوتبال شهر خودرو مجوز حضور در رقابت‌های پلی‌آف لیگ قهرمانان آسیا در فصل بعد را به دست آورد شهردار شهر مشهد به آنها وعده ساخت مجسمه اعضای این تیم در مشهد را داد.

اخبار ورزشی_ این در حالی است که وعده‌های شهردار به اینجا ختم نشد و او در نشست خبری چند هفته پیش خود اعلام کرد که 16 هکتار زمین به این باشگاه خواهد داد تا آنها بتوانند کمپ تمرینی در مشهد بسازند اما در حالیکه یحیی گل‌محمدی کلنگ این کمپ را هم به زمین زد ولی خبری از همکاری با نماینده شهر مشهد در آسیا نشد.

مشکلات تیم شهر خودرو برای پیدا کردن محل تمرین آنقدر بغرنج شده که یحیی گل‌محمدی سرمربی این تیم مجبور شد برای ادامه تمرینات یک بار دیگر تیمش را به تهران بیاورد تا شاگردانش مشکلی برای تمرین نداشته باشند.

تیم شهر خودرو قرار است در سفر به تهران دو بازی دوستانه در روزهای شنبه و یکشنبه با تیم‌های پیکان و بادران برگزار کند و بعد از بازی آخر راهی مشهد شود.

در حالیکه نماینده شهر مشهد قرار است به عنوان نماینده کشورمان در آسیا به میدان برود از شهرداری مشهد انتظار می‌رود که همکاری بیشتری با این باشگاه که برای اولین‌بار شرق کشور را دارای نماینده در آسیا کرده است داشته باشد.

باید امیدوار بود که همکاری‌ها با این باشگاه تا قبل از شروع لیگ بیشتر شود و این در حالی است که فرهاد حمیداویی مالک باشگاه شهر خودرو از زمانی که این باشگاه را در اختیار گرفته با تکیه بر هزینه‌های شخصی توانسته است کارها را پیش ببرد.