رونالدو اگر فوتبالیست‌ نبود چه شغلی را انتخاب می‌کرد؟

  کریستیانو رونالدو فوق ستاره پرتغالی یوونتوس تاکنون ۸۸ گل برای تیم ملی پرتغال و ۶۰۱ گل نیز برای تیم‌های باشگاهی خود به ثمر رسانده است.

اخبار ورزشی_ او در پاسخ به این سوال که مهمترین گلش از این بین گل کدام گل بوده است گفت: سخت است که از ۷۰۰ گل بخواهید یک گل را انتخاب کنید. از نظر من مهمترین گل من آخرین گل من بوده است و وقتی گل بعدی را به ثمر برسانم آن گل مهمترین گل من می‌شود.

او همچنین در پاسخ به این سوال که دوست داشت با چه بازیکنی هم‌تیمی باشد گفت: من بازیکنی را انتخاب می‌کنم که از کشور خودم است و چند سال پیش نیز درگذشت. او اوزه بیو است. او یکی از فرزندان پرتغال است و من دوست داشتم در کنار او بازی کنم. او انسان و بازیکن فوق العاده‌ای بود.

رونالدو همچنین به این سوال نیز پاسخ داد که نوع خوشحالی بعد از گل منحصر به فرد او از کجا آماده است گفت: نمی‌دانم واقعا. در یک بازی دوستانه در آمریکا برابر چلسی داشتیم و من گلزنی کردم و ناگهان این خوشحالی را انجام دادم. فوق العاده بود. واقعا غریزی بود. بعد از آن هواداران و خیلی‌های دیگر را دیدم که این‌طور خوشحالی می‌کردند و من را با این خوشحالی به یاد داشتند و من هم تصمیم گرفتم این مدل خوشحالی را در بازی‌های بعدی ارائه دهم.

یکی از بهترین بازیکنان تاریخ فوتبال در پاسخ به این سوال که اگر فوتبالیست نمی‌شد چه شغلی را انتخاب می‌کرد گفت: بازیگر و شاید مدل. نمی‌دانم استعداد بازیگری دارم یا نه، ولی می‌دانم وقتی با تمام وجود به دنبال رسیدن به هدف و کاری باشید می‌توانید به آن هدف برسید. من در کل فیلم‌های درام را ترجیح می‌دهم و فیلم مورد علاقه من "سکوت بره‌ها" است.