بمب نقل و انتقالاتی استقلال لو رفت/ مسی عراقی در رادار آبی پوشان

باشگاه استقلال تهران که همچنان در بازار نقل و انتقالات فعال است، به دنبال تقویت تیم خود این بار به سراغ هافبک سرشناس عراقی رفته است تا بتواند تیم کهکشانی خود را قدرتمند‌تر از همیشه راهی لیگ نوزدهم نماید و در راستای کسب عنوان قهرمانی، برترین ابزارهای ممکن را در اختیار آندره‌آ استراماچونی ایتالیایی قرار بدهد.

اخبار ورزشی- حسین علی 23 ساله که سابقۀ بازی در باشگاه‌ القطر را داراست و با ساموئل اتوئو سرشناس نیز همبازی بوده است در فوتبال عراق به عنوان مسی عراقی شناخته می‌شود، هم‌اکنون گزینۀ جدید باشگاه استقلال در واپسین روزهای نقل و انتقالات است که قرار است با مبلغی کاملاً منطقی و موجه به تهران منتقل شود و به خط هافبک ویرانگر استقلالی‌ها اضافه شود.

این ستارۀ جوان که سابقۀ حضور در برابر تیم ملی ایران را نیز در کارنامه دارد، توانایی بسیار بالایی در سانتر از جناحین، قدرت بالای دریبل‌زنی و بازیسازی برخوردار است و اگر بزرگ‌نمایی صورت نداده‌ باشیم، حتی از سطح کیفی آیاندا پاتوسی نیز بالاتر است و می‌تواند خیلی زود به ترکیب اصلی آبی‌ها تهران راه پیدا کند. هم اکنون باشگاه استقلال در انتظار نهایی کردن قرارداد این هافبک تهاجمی باکیفیت است و توانسته تا به این لحظه توافقات اولیه را حاصل نماید.