بازگشت یوز ایرانی به پیراهن تیم ملی

 فدراسیون فوتبال ایران روز ۱۵ مرداد با شرکت آل اشپورت آلمان برای تامین البسه تمام تیم‌های ملی فوتبال، فوتسال و فوتبال ساحلی قرارداد امضاء کرد و برهمین اساس این شرکت آلمانی تا پایان جام جهانی ۲۰۲۲ به عنوان تولید کننده لباس‌های ملی پوشان کشورمان معرفی شد.

اخبار ورزشی- پس از امضاء این قرارداد، کمیته بازاریابی فدراسیون فوتبال، ۲۳ مرداد با منتشر کردن اطلاعیه‌ای از علاقه‌مندان به طراحی لباس برای تیم ملی دعوت کرد تا با ارسال طرح پیشنهادی خود در راه تولید لباس‌های جدید تیم‌های ملی مشارکت کنند.

با توجه به نزدیکی زمان انعقاد قرارداد طرفین با آغاز رقابت‌های مرحله دوم انتخابی جام جهانی قطر، شرکت آل اشپورت فرصتی برای تولید لباس‌های اختصاصی برای تیم ملی نداشت و به همین دلیل قرار است شاگردان مارک ویلموتس در دور رفت این رقابت‌ها و تقابل با تیم‌های هنگ کنگ، کامبوج، بحرین و عراق از طرح‌های آماده لباس‌های این شرکت استفاده می‌کنند.

یکی از طرح‌هایی که فدراسیون فوتبال برای اجرای آن روی پیراهن تیم ملی درنظر گرفته بازگشت یوز ایرانی روی پیراهن‌ها است. وحید جعفری (نماینده شرکت آل اشپورت در خاورمیانه) در این باره گفت: مسئولان شرکت آل اشپورت و کمیته بازاریابی فدراسیون در روزهای اخیر برای استفاده از این طرح، از فیفا تائیدیه گرفته اند، اما برای محل درج این طرح روی پیراهن، طرفین همچنان مشغول مذاکره هستند.

طبق اعلام نماینده شرکت آل اشپورت در خاورمیانه، با توجه به اقدام‌هایی که مسئولان فدراسیون فوتبال برای تغییر لوگوی این فدراسیون انجام داده اند، آن‌ها درنظر دارند از نماد یوز جای توپی که اکنون در لوگوی فدراسیون وجود دارد استفاده کنند، اما مسئولان این شرکت پیشنهاد داده اند طرح یوز به صورت کم رنگ روی پیراهن و در قسمت پایین آن درج شود.

پس از بررسی طرح‌های پیشنهادی احتمال دارد از لباس‌های جدید و اختصاصی تیم ملی در آذر ۹۸ رونمایی شود.