حدادی‌فر: همه عوامل باید در یک مسیر حرکت کنیم

قاسم حدادی‌فر بعد از باخت برابر سایپا اظهار داشت: بازی را خوب شروع کردیم ، موقعیت‌های زیادی داشته و به گل هم رسیدیم اما در نیمه دوم خوب نبودیم اشتباهات فردی زیادی داشته و بی تمرکز بازی کردیم و بازی دو بر صفر برده را سه بر دو باختیم.

اخبار ورزشی_ کاپیتان ذوب‌آهن افزود: از اتفاق افتاده خیلی خیلی ناراحت هستیم، باید تلاش کنیم و نقاط ضعف را برطرف کنیم و در هفته‌های آینده جبران کنیم.

وی در خصوص عملکرد گلر ذوب‌آهن گفت: همه مقصر هستیم و فقط دروازه‌بان مقصر نیست، تماشاگران باید صبر کنند، انشاالله نتایج را جبران کنیم و اگر بخواهیم این‌گونه پیش برویم به جایی نمی‌رسیم؛ همه عوامل باید در یک مسیر باشیم تا به یک نتیجه خوب برسیم.

حدادی‌فر در‌ خصوص داوری گفت: داور در صحنه‌ها خطا را به سود سایپا اعلام می‌کرد، البته اگر بخواهیم به خودمان باختیم اما داور روی اعصاب بازیکنان تاثیر زیادی داشت، فکر می کنم اخطار اول چراغعلی درست نبود.

بازیکن ذوب‌آهن در خصوص تغییر مدیریت بیان داشت: الان در شرایط روحی نیستم که در این خصوص صحبت کنم، فکر می‌کنم باید در یک مسیر حرکت کنیم و همدل باشیم تا به نتیجه برسیم.

علی‌رضا چراغعلی نیز بعد از باخت در برابر سایپا اظهار داشت: بازی خوبی بود، بیشتر بازی در دست ما بود و ما مالکیت توپ و میدان بودیم و نتیجه برای ما خیلی خوب بود اما با بی‌تجربگی و اشتباه من که اخراج شدم این بازی را از دست دادیم.

بازیکن ذوب‌آهن در ادامه افزود: خود داور نمی‌خواست مرا اخراج کند اما به دلیل سر و صدای بازیکنان سایپا من را اخراج کرد.

وی همچنین بیان کرد: شاید به خاطر اخراج من بود که تیم یک لحظه افت کرد و سایپا سوار بر بازی شد، گل خوبی که بازیکن سایپا زد روحیه خوبی به این تیم داد.

چراغعلی در‌ پایان گفت: هر دو دروازه‌بان ذوب‌آهم خوب هستند، دروازبان‌های بزرگ جهان نیز اشتباه می‌کنند.