تصاویری جالب از کالدرون در تمرین پرسپولیس

گابریل کالدرون از روزی که به ایران آمده خودش را به عنوان یک مرد با تلاش بی وقفه نشان داده است. او همانطور که مدیرعامل پرسپولیس می گوید بعد از توافق شفاهی و در حالی که هنوز قرارداد رسمی امضا نشده بود نیز اعلام کرده بود که می خواهد کارش را با تیم شروع کند.

اخبار ورزشی- او از آن مربی هایی نیست که تمرینات را به دستیارانش بسپارد و خودش به عنوان یک دانای کل تنها نظاره و مدیریت کند. کالدرون در آستانه شصت سالگی پا به پای بازیکنان تیم می دود، با آن ها بازی و تمرین می کند و امروز عکس هایی که از او منتشر شده نشان می دهد که مرد آرژانتینی همپای بازیکنانش وزنه می زند. او از روز حضورش از صبح تا شب در باشگاه حضور داشته و سعی داشته بتواند انرژی تیمی که سه سال پشت سرهم قهرمان شده را در سطح مناسبی نگه داشته و حتی آن را ارتقا بدهد.

در آخرین تصاویری که از تمرین پرسپولیس منتشر شده کالدرون در حالیکه دو دمبل در دست دارد در حال دویدن و انجام کارهای قدرتی است، تصویری که خیلی کم از مربیان ایرانی و خارجی که در لیگ برتر حضور داشته اند دیده ایم. البته که کالدرون یک بازیکن حرفه ای و سطح بالا در رده های ملی و باشگاهی بوده است اما اینکه در میانسالی او هنوز اینقدر انرژی و انگیزه دارد و می تواند بیش از بازیکنان جوان تیمش تمرین کند، جالب است.

کالدرون

 

کالدرون

 

کالدرون

 

کالدرون