ورود به نقش‌جهان فقط با بلیت الکترونیکی

دیدار تیم‌های سپاهان اصفهان و ماشین‌سازی تبریز از هفته دوم لیگ برتر فوتبال از ساعت 20 در ورزشگاه نقش‌جهان آغاز خواهد شد.

اخبار ورزشی_ سازمان لیگ و فدراسیون فوتبال برای شروع دوره نوزدهم لیگ برتر فوتبال سخت‌گیری‌های جدیدی را در خصوص وضعیت ورزشگاه‌ها انجام داد و تعویق 20 روزه بازی‌ها نیز به دلیل آماده نشدن برخی از ورزشگاه‌ها صورت گرفت.

ورزشگاه نقش‌جهان به تازگی روند نصب پوشش‌های پارچه‌ای سقف آن به پایان رسیده است؛ همچنین پیش از پایان دوره قبل لیگ برتر دوربین‌هایی در این ورزشگاه راه‌اندازی شد.

همچنین در ادامه روند آماده‌سازی این ورزشگاه برای میزبانی از بازی‌های سپاهان در لیگ برتر صندلی‌های طبقه اول به صورت کامل شماره‌گذاری نشده است اما گیت‌های الکترونیکی برای ورود هواداران نصب نشده‌اند.

فقط چند گیت الکترونیکی در یکی از ورودی‌های هواداران وجود دارد که نصب و راه‌اندازی نشده؛ هوادارانی که بلیط خود را الکترونیکی خریداری کرده‌اند با ثبت بارکد خود اجازه حضور در ورزشگاه را پیدا می‌کنند.

به این ترتیب نقش‌جهان نیز مانند اکثر ورزشگاه‌های ایران با وجود سخت‌گیری‌های زیاد برای بازی‌های لیگ برتر  به صورت کامل آماده نیست و باید دید چه زمانی ورزشگاه‌ها با شرایط معین به لیگ می‌رسند.