نورمحمدی: می‌توانیم مقابل استقلال سد بسازیم

 حامد نورمحمدی مدافع تیم نفت مسجدسلیمان در خصوص بازی حساس مقابل استقلال در ورزشگاه خانگی با خبر ورزشی حرف می‌زند.

*از عملکرد تیمتان در دو بازی گذشته رضایت داشتی؟

بله، ما در بازی اولمان مقابل تیم مدعی تراکتور بسیار خوب کار کردیم و جدا از ۲۰ دقیقه اول که تحت فشار تراکتور قرار داشتیم در بقیه لحظات بازی خوبی را ارائه دادیم و از تیم مدعی تراکتور امتیاز گرفتیم. در بازی دوم هم یک امتیاز از تیم صنعت نفت در خانه اش گرفتیم که در آبادان نتیجه خوبی محسوب می‌شود. با توجه به بازی‌های خوب در دو بازی قبل خیلی با روحیه به مصاف استقلال می‌رویم.

*در بازی با تیم استقلال قادر به پیروزی هستید؟

استقلال تیم خوبی است و اینکه از دو بازی قبلی فقط یک امتیاز کسب کرده دلیل نمی‌شود که ما این تیم را ضعیف بدانیم. استقلال تیم خوب و پرمهره‌ای است و ما می‌دانیم با اندیشه‌های هجومی به مصاف ما می‌آید، اما ما هم در خانه با حمایت تماشاگرانمان فقط به پیروزی و کسب ۳ امتیاز فکر می‌کنیم هر چند به دشواری‌های خاص بازی با استقلال به خوب واقف هستیم.

*استقلال خط حمله‌ای خوبی دارد، قادر هستی به عنوان مدافع مسجدسلیمان به همراه سایر عناصر دفاعی تیمتان مانع گلزنی مهاجمان استقلال شوی؟

ما هم دروازه‌بان و خط دفاعی خوبی داریم و نکته مهم‌تر اینکه سازمان دفاعی ما خیلی خوب و دقیق کار می‌کند به همین دلیل ما می‌توانیم مقابل خط حمله استقلال سد بسازیم و با استفاده از برنامه‌های مربی به گل و موفقیت برسیم. بازی با استقلال یک دیدار بزرگ است و ما به ارزش بازی بزرگ و ۳ امتیازش به خوبی واقف هستیم.