مهاجری: از باشگاه دیگری پیشنهاد ندارم

در پایان دیدار تیم‌های نساجی و ماشین‌سازی که با نتیجه تساوی بدون گل خاتمه پیدا کرد، اظهار داشت: بحث استعفا مطرح نیست، اما با این شرایط ادامه دادن و کار کردن خیلی سخت است، چون مردم از من انتظار دارند، اما شرایط برای ادامه همکاری مهیا نیست.

اخبار ورزشی- امروز میلاد سرلک در نیمه دوم برای ما وارد زمین شد و شکل فوتبال ما تغییر کرد. 

وی ادامه داد: فوتبال من بر مبنای بازیکنانی که آورده‌ام شکل می‌گیرد. اگر نتوانم از این نفرات به دلایل مختلف از جمله مصدومیت، محرومیت، نبود پزشک و دستور فدراسیون استفاده کنم بدون شک نمی‌توانم به اهدافم برسم. 

مهاجری در پاسخ به این سوال که آیا احتمال دارد در بازی بعدی مقابل تراکتور روی نمیکت حضور نداشته باشید یا خیر، تصریح کرد: با احترامی که برای مردم قائمشهر قائل هستم باید بگویم شرایط کار کردن با نساجی فراهم نیست. شاید با رفتن من باشگاه به فکر بیفتد و بتواند مشکلات را برطرف کند. شاید تا حالا من اشتباه کرده‌ام که پای خیلی چیزها ایستادم. بدون من دردی را دوا نخواهد کرد. بهتر است که باشگاه به فکر باشد.

سرمربی تیم فوتبال نساجی در پاسخ به این سوال که آیا از تیم دیگری پیشنهاد دارید یا خیر، خاطرنشان کرد: از جایی پیشنهاد ندارم و به جایی فکر نکردم. اگر قرار بود جای دیگری بروم همان ابتدا آنها را قبول می‌کردم. من امسال با حداقل دستمزد و به عشق نساجی و مردم قائمشهر به این شهر آمدم. از خیلی چیزها گذشتم و قراردادم را در حد یک دستیار بستم، چون می‌دانستم نساجی شرایط مالی خوبی ندارد. انتظار داشتم به ما کمک کنند. 7 هفته گذشت و شرایط مرا روی نمیکت ببینید.