باشگاه استقلال اشتباه کرد

مدیرعامل اسبق آبی پوشان گفت: اینکه باشگاه استقلال برای رسیدگی به پرونده‌ای که مربوط به ۲ تیم بزرگ ایرانی است، به یک نهاد خارجی شکایت کرد، از ابتدا کار اشتباهی بود.
اخبار ورزشی«کاظم اولیایی» روز چهارشنبه اظهار داشت: شکست استقلال در پرونده سوپرجام باشگاه‌های ایران در دادگاه عالی ورزش از قبل قابل پیش بینی بود.
وی افزود: اختلافاتی که در فوتبال ایران است، باید از طریق مجاری قانونی که فدراسیون فوتبال مشخص کرده حل شود چرا که در سطح بین‌اللملی این موضوع برای ایران مناسب نیست.
مدیرعامل اسبق استقلال تصریح کرد: پیش از اینکه دادگاه عالی ورزش رای خود را در باره سوپرجام اعلام کند، کمیته انضباطی و استیناف فدراسیون فوتبال قهرمانی پرسپولیس را اعلام کرده بودند و به طور حتم بر اساس مستنداتی چنین اتفاقاتی رخ داده است.
وی تاکید کرد: مدیرعامل باشگاه استقلال برای مذاکره با بازیکن به کشور ترکیه سفر کرده است و به نظر من این اتفاق خوبی نیست که مدیر تیم بزرگی چون استقلال چنین اقدامی را انجام دهد.
اولیایی در پایان گفت: مدیران فوتبال باید بدانند آنها در اتاق شیشه‌ای قرار دارند و کوچک ترین اقدامشان زیر ذره ‌بین هواداران قرار دارد.