این روز‌ها هر بلایی بر سر استقلال نازل می‌شود

مهدی فنونی زاده با انتقاد از محرومیت یکی دیگر از بازیکنان استقلال گفت: متأسفانه این روز‌ها هر بلایی بر سر استقلال نازل می‌شود. تیم‌های دیگر هم تخلف می‌کنند، اما فقط این استقلال است که بازیکنانش محروم می‌شوند.

اخبار ورزشی- وی افزود: فکر می‌کنم اگر با این روند پیش برویم تا چند روز آینده دیگر بازیکنی برای استقلال باقی نخواهد ماند و این تیم باید با محرومیت‌هایی که دارد تماشاگر لیگ باشد نه عضو لیگ نوزدهم. نمی‌دانم چرا همه دست به دست هم داده اند تا این شرایط سخت را برای استقلال به وجود بیاورند. اما اعتقاد دارم هرچه این کار‌ها بیشتر ادامه پیدا کند انسجام و وحدت بین بازیکنان و تماشاگران بیشتر خواهد شد و آن‌ها هم قسم هستند که حتی با کمترین امکانات هم مقابل حریفانشان به پیروزی برسند.

فنونی زاده ادامه داد: خوشبختانه استقلال دو بازی پیاپی را با برد به پایان رساند حالا باید از این زمان به دست آمده به خاطر تعطیلی لیگ استفاده کرده و تمرینات خوبی را انجام دهد تا بتواند با آمادگی کامل وارد جام حذفی و لیگ شود. آن‌ها در اولین گام باید با یک تیم از لیگ یک یعنی فجر سپاسی بازی کنند، چون در تهران است اعتقاد دارم آبی پوشان با حمایت هوادارانشان می‌توانند برنده این بازی باشند. البته جام حذفی جام شگفتی هاست و اتفاقاتی در آن رخ می‌دهد که قابل پیش بینی نیست.

وی در خصوص بازی تیم ملی ایران برابر کامبوج که روز ۵ شنبه در ورزشگاه آزادی برگزار خواهد شد، گفت: کامبوج حریف سرسختی برای ایران نخواهد بود، اما می‌تواند یک بازی تدارکاتی خوب برای ما باشد. هم برای آشنایی بیشتر ویلموتس با بازیکنان و هم هماهنگی تاکتیکی بین نفرات حاضر در تیم ملی. خوشبختانه از زمانی که ویلموتس بازی‌های لیگ را زیر نظر دارد تغییرات مفیدی در تیم ملی به وجود آمده. کم کم نفرات جوان جایگزین پا به سن گذاشته‌ها خواهند شد و این می‌تواند یک نقطه روشن برای آینده تیم ملی باشد.

هافبک پیشین استقلال گفت: در ابتدای حضور ویلموتس، او تنها از بازیکنانی استفاده می‌کرد که قبلا هم در تیم ملی بودند، اما با تماشای دقیق مسابقات داخلی و دیدن بازیکنانی که در لیگ ایران توپ می‌زنند حالا تغییرات خوبی به وجود آمده است و اعتقاد دارم ظرف چند ماه آینده این تغییرات در تیم ملی بیشتر خواهد شد و شاهد حضور جوانان با استعداد و آینده دار تیم ملی خواهیم بود.

وی در پایان خاطرنشان کرد: امیدوارم عاشقان تیم ملی همگی ۵ شنبه به ورزشگاه بیایند. فرقی بین زن و مرد نیست. همه ما دلمان برای ایران می‌تپد و امیدواریم کسانی که به ورزشگاه می‌آیند حضوری پررنگ داشته و تا آنجا که توان دارند از تیم ملی حمایت کنند.