تیم لیگ برتری به دنبال جذب هافبک ملی پوش

باشگاه فوتبال تاتنهام قصد دارد در نقل و انتقالات زمستانی برونو فرناندز هافبک ۲۵ ساله اسپورتینگ لیسبون را جذب کند.

اخبار ورزشی- قرارداد کریستین اریکسن هافبک دانمارکی تاتنهام در پایان فصل جاری به اتمام خواهد رسید، اما به نظر نمی‌رسد مسئولان باشگاه انگلیسی بخواهند تا آخر فصل این بازیکن را در تیمشان حفظ کنند، زیرا در این صورت اریکسن بازیکن آزاد خواهد شد و می‌تواند بدون پرداخت هیچ مبلغی تاتنهام هاتسپر را ترک کند، بنابراین راه عاقلانه‌تر برابر اریکسن که نشان داده تمایلی برای ماندن در تاتنهام ندارد، فروش او در پنجره نقل و انتقالات زمستانی است.

رئال مادرید در طول تابستان به دنبال پل پوگبای فرانسوی بود، اما قیمت بالای بازیکن فرانسوی و مانع شدن شیاطین سرخ از انتقال پوگبا به سانتیاگو برنابئو سبب شد کهکشانی‌ها از خرید او منصرف شوند، بنابراین اریکسن برای کهکشانی‌ها گزینه‌ای در دسترس‌تر و البته به صرفه‌تر است.

با این شرایط می‌توان انتقال اریکسن در ژانویه را قطعی دانست و اسپرز‌ها برای پر کردن جای خالی ستاره دانمارکی تیمشان قصد دارند برونو فرناندز ۲۵ ساله را جذب کنند. فرناندز در تابستان نیز یکی از بازیکنان مدنظر اوله گنار سولسشیر بود، اما در نهایت این انتقال عملی نشد تا هافبک پرتغالی همچنان در لیسبون به کارش ادامه دهد.

فرناندز فصل گذشته در ۵۰ بازی برای اسپورتینگ لیسبون به میدان رفت و ۳۱ گل به ثمر رساند، اما اسپورتینگ لیسبون برای انتقال این بازیکن درخواست مبلغ ۶۵ میلیون یورویی داشت و هیچ باشگاهی حاضر به جذب فرناندز با این مبلغ نشد.  

هافبک ۲۵ ساله اسپورتینگ در فصل جدید نیز عملکرد خوبی داشته و در ۶ بازی ۴ بار گلزنی کرده است. عملکرد خوب او در ترکیب اسپورتینگ باعث شد تا به ترکیب اصلی تیم ملی پرتغال هم برسد.

تاتنهام فصل جدید را خیلی ضعیف آغاز کرده و قرار گرفتن این تیم در رده یازدهم لیگ برتر نشان دهنده این است که نایب قهرمان فصل گذشته لیگ قهرمانان اروپا، در فصل جدید کار سختی در پیش دارد.