تارتار: برای برد به تبریز آمدیم

مهدی تارتار سرمربی تیم نفت مسجد سلیمان در کنفرانس خبری پیش از بازی تیمش برابر ماشین‌سازی در جمع خبرنگاران اظهار داشت: خیلی خوشحال هستم که در شهر تبریز هستم.

اخبار ورزشی- خاطرات خیلی خوب از تبریز دارم، چه زمانی که به عنوان مربی در تیم گسترش‌فولاد بودم و چه زمانی که بازیکن تیم تراکتورسازی بودم و وقتی که در تبریز از هواپیما پیاده شدم، خاطرات گذشته برایم زنده شد.

مهدی تارتار گفت: جا دارد از آقای زنوزی تشکر کنم که در این وضعیت اقتصادی کشور، 2 تیم تراکتور و ماشین‌سازی را حمایت می‌کند و ایشان انسانی بزرگی هستند که من بابت خدماتشان به فوتبال کشور و تبریز قدردانی می‌نمایم.

سرمربی تیم نفت مسجد سلیمان گفت: فردا بازی سختی برابر ماشین‌سازی پیش رو داریم، این تیم کادر فنی جوان و خوبی را دارد. آقای خطیبی سعی کرده تیمش را بر اساس نوع بازی خودش بسته و بازیکنان سرعتی و سریع داشته و بازیکنان تیم به سبک و سیاق خطیبی بازی کرده و باید بازیکنان خلاق و سرعتی این تیم را مهار و از نقاط ضعف تیم نهایت استفاده کرده و با پیروزی تبریز را ترک کنیم.

وی گفت: خوشبختانه محروم ندارم، اما سوشا مکانی و عباس عسگری برای این بازی نیستند، البته بازیکنان باکیفیتی داریم که جای این 2 بازیکن را پرخواهند کرد.

تارتار در مورد هدف تیمش در بازی مقابل ماشین‌سازی گفت: از اول فصل با بازیکنان تیم خود اتمام حجت کردم و ما همه بازی‌های برای کسب 3 امتیاز وارد میدان می شویم، انتظاری از تیم ما نیست و ما برای بردن وارد میدان می‌شویم و از 7 بازی 5 بازی مساوی کردیم که تیم‌های قدرتمندی بازی کردیم.