استقلال بالاخره به چیزی که می خواست رسید

پیشکسوت استقلال می‌گوید با گذشت زمان، بازیکنان این تیم با تفکرات مربی ایتالیایی هماهنگ شده‌اند و همین باعث شده تا استقلال در ۶ بازی اخیر خود پیروز باشد.

اخبار ورزشی- استقلال موفق شد با برتری ۴ بر ۲ برابر تراکتور، جدال بزرگان هفته را به سود خود خاتمه دهد. بهروز پرورش‌خواه، پیشکسوت استقلال درباره این دیدار اظهار کرد: استقلال بالاخره به چیزی که می خواست رسید. نمایشی زیبا و هجومی با استفاده از تاکتیک‌های مختلف که نشات گرفته از تمرین‌های پرفشار مربی ایتالیایی در تمرینات بود.

وی ادامه داد: این استقلال، همان تیمی است که در ابتدای فصل امتیاز ازر دست می‌داد و تنها تفاوت آن هماهنگی بازیکنان و ذهن‌خوانی مربی است. بازیکنان به طور کامل با تفکرات استراماچونی هماهنگ شده‌اند و به خوبی آن را در زمین اجرا می‌کنند. گل‌های سوم و چهارم استقلال روی همین کارهای تاکتیکی بود. استقلال در هفته‌های اول هم که امتیاز از دست می‌داد، لایق باخت یا مساوی نبود اما جوان بودن تیم و نا آشنایی به ذهنیت مربی باعث می‌شد تا استقلال در دقایق آخر دست از حمله بکشد و خود را از پیش برنده بداند.

پرورش‌خواه در خصوص آغاز درخشش بازیکنانی مثل علی کریمی، دیاباته و سیدحسین حسینی گفت: به هر حال این درخشش‌ها جرقه نیست. هر سه بازیکن پتانسیل بالایی از خود نشان داده‌اند و به همین دلیل در استقلال توپ می‌زنند. دیشب شاهد بودیم که تمرینات مداوم این بازیکنان نتیجه داد و امثال کریمی و حسینی دوباره می‌توانند به تیم ملی دعوت شوند.

او در پایان گفت: استقلال پتانسیل قهرمانی را دارد. از این جا به بعد و با توجه به کم شدن اختلاف استقلال و مدعیان، همه چیز در دستان شاگردان استراماچونی است. با فرم و روندی که استقلال دارد، بعید می‌دانم امتیاز از دست دهد اما رقیبان سرسختی چون سپاهان و تراکتور دارد که به زیبایی استقلال فوتبال بازی می‌کنند.