منصوریان از ذوب آهن اخراج می شود؟

ذوب‌آهن دوباره باخت و این بار مقابل ماشین‌سازی مغلوب شد تا روز‌های تلخ علیرضا منصوریان همچنان تداوم داشته باشد.

اخبار ورزشی- دقایقی پس از ناکامی ذوبی‌ها، در تبریز این شایعه در اصفهان شنیده شد که علیرضا منصوریان در آستانه برکناری قرار گرفته و شاید حکم اخراج او خیلی زود صادر شود. شایعه‌ای که البته دیروز خود منصوریان هم در کنفرانس بعد از بازی به آن واکنش نشان داد.

کربکندی و ابراهیم‌زاده در آب‌نمک

اگر منصوریان برکنار شود، آنگاه رسول کربکندی به عنوان رئیس سازمان فوتبال ذوب‌آهن شانس زیادی برای جانشینی او دارد، اما عده‌ای می‌گویند کربکندی ریسک نمی‌کند و ترجیح می‌دهد همچنان بالای سر نیمکت باشد نه روی نیمکت!

منصور ابراهیم‌زاده، سرمربی اسبق ذوب‌آهن نیز گزینه دیگری است که در موردش می‌شنویم. می‌گویند ابراهیم‌زاده در آمریکاست و منتظر تماس ذوبی‌ها برای بازگشت. به این دو نفر باید فیروز کریمی را هم اضافه کرد که البته در قیاس با دو نفر قبلی شانس کمتری برای احراز سمت فوق دارد.

آخرین شانس؟

البته در کنار این شایعه عده‌ای هم در اصفهان تأکید دارند مدیران ذوب‌آهن شاید بازهم به منصوریان مجال بدهند و او را تا پایان نیم‌فصل حفظ کنند، چون با توجه به تعطیلی ۳۵ روزه میان دور رفت و برگشت لیگ برتر حتی اگر قرار بر اخراج منصوریان باشد، سرمربی جدید فرصت کافی برای ریکاوری تیم خواهد داشت.