پورموسوی: امیدوارم فدراسیون قدر این بچه‌ها را بداند

سیروس پورموسوی، سرمربی تیم ملی جوانان فوتبال کشورمان درباره بازی با امارات بیان کرد: هر ۳ بازی را بردیم و به مردم تبریک می‌گویم.

اخبار ورزشی- از تک تک بازیکنان به خاطر ۱۱ ماه تلاش و جنگیدن تشکر می‌کنم. از مربیان تیم‌های پایه هم باید تشکر کنم به خصوص آن‌هایی که در محلات تلاش می‌کنند. امروز این صعود حاصل تلاش مربیان تیم‌های پایه است.  

او درباره عملکرد خوب تیم و ادامه آن در دور بعدی مسابقات، گفت: این تازه اول راه است. اگر بچه‌ها قدر خودشان را بدانند ما به جام جهانی نیز صعود خواهیم کرد. به شرطی که نسبت به گذشته بهتر کار کنند. برای حضور در جام جهانی باید ۱۱ ماه دیگر تلاش کنیم.

پورموسوی درمورد ارتباط با مارک ویلموتس و تیم ملی بزرگسالان بیان کرد: ۲ جلسه تا به حال در مرکز ملی فوتبال با ویلموتس داشتیم. نظر او نسبت به بازیکنان جوان مثبت است و امیدوارم در آینده از این بازیکنان بیشتر استفاده شود.  

 

او درمورد وضعیت مالی بازیکنان تیم ملی جوانان، گفت: پاداشی را تاج و هیئت رئیسه فدراسیون در نظر گرفتند. البته این بچه‌ها به عشق مردم بازی می‌کنند. ۴ یا ۵ مصدوم داشتیم و تلاش این بچه‌ها با هیچ رقمی جبران نمی‌شود. این‌ها مثل سرباز کار کردند و امیدوارم فدراسیون قدر این بازیکنان را بداند.