استقلال تاکتیکی‌ترین تیم ایران است

محمد مؤمنی مهاجم اسبق تیم ملی و استقلال در خصوص شرایط این روز‌های آبی‌پوشان با ما هم‌صحبت شد.
استقلال به نظر می‌رسد روند رو به رشد خوبی را پیدا کرده است؟
اخبار ورزشی-بله اوایل فصل، چون اکثر بازیکنان تیم تغییر کرده بودند و مربی ایتالیایی هم تازه آمده بود ناهماهنگی زیادی وجود داشت و استقلال خوب نتیجه نمی‌گرفت، اما کم‌کم وضعیت بهتری در تیم حاکم شد و با تفاهم تاکتیکی بیشتری که بین سرمربی و بازیکنان به وجود آمد شاهد نتایج مطلوبی هستیم که استقلال می‌گیرد.
بهترین بازی استقلال در لیگ کدام بازی بود؟
بازی با تراکتور و صنعت نفت آبادان بازی‌های درخشانی بود که از استقلال شاهد بودیم. انصافاً استقلال از لحاظ تاکتیکی بهترین تیم ایران است و در کمتر تیمی مثل آبی‌پوشان درک تاکتیکی به این شکل بین مربی و بازیکنان وجود دارد.
بهترین بازیکن این روز‌های استقلال چه کسی است؟‌
نمی‌شود درباره بازیکن خاصی نام برد. از درون دروازه گرفته تا خط حمله همه بازیکنان موفق هستند و توانایی‌های خودشان را به خوبی پیاده می‌کنند. به نظرم بهترین بازیکن این روز‌های استقلال شخص استراماچونی است.
سرمربی استقلال هم که به شدت معترض است و پولش را می‌خواهد؟
خب استراماچونی حق دارد ناراحت باشد. او قرارداد حرفه‌ای با استقلال بسته و خواهان پولش شده، ولی چون مشکلات مالی وجود دارد نمی‌توانند پولش را بدهند. برای استقلال باید اولویت اصلی پرداخت طلب استراماچونی باشد و نباید اجازه دهند او از کار خوب و حرفه‌ای که انجام می‌دهد دلسرد شود.
تیم ملی پنج‌شنبه با عراق بازی دارد نظر شما در خصوص این بازی چیست؟
بازی با عراق برای ما ۶ امتیازی است. تیم ملی به بحرین باخت و نباید حالا مقابل عراق هم امتیاز از دست بدهد. اگر ما عراق را ببریم هم ۳ امتیاز می‌گیریم و هم عراق شرایط بدی پیدا می‌کند لذا باید هر طور شده در اردن این تیم را شکست دهیم.