رفتار عجیب پرسپولیس در برابر دو بازیکن

بشار رسن و فرشاد احمدزاده ۲ بازیکن تیم فوتبال پرسپولیس مدتی است که درگیر حواشی شده‌اند و بی‌انضباطی‌هایی از سوی آنها رخ داد. این در شرایطی است که به نظر می‌رسد رفتار باشگاه با این ۲ بازیکن در خصوص بی‌انضباطی هایشان متفاوت با یکدیگر است.

اخبار ورزشی- احمدزاده چند روز بعد از اخراج عجیب در بازی با شاهین بوشهر، سریعا با واکنش کمیته انضباطی باشگاه پرسپولیس مواجه شد. در واقع ۵ درصد از قراردادش به صورت قطعی و ۱۰ درصد به صورت تعلیقی کاهش یافت. با این حال، اما رفتار باشگاه با بشار رسن کاملا متفاوت بود. رسن بعد از حواشی که به علت بازگشت دیرهنگام به وجود آورد، راهی دفتر باشگاه شد و توضیحاتی ارائه داد، اما هیچ محرومیتی برای وی در نظر گرفته نشد.

این رفتار دوگانه از سوی باشگاه می‌تواند دلایل مختلفی داشته باشد که مهم‌ترین آن بحث مطالبات عقب افتاده رسن است. بشار از فصل پیش هنوز از باشگاه پرسپولیس طلب دارد و شاید به همین دلیل بوده که باشگاه او را جریمه نکرده تا بهانه‌ای به دست این بازیکن ندهد.

از طرفی احمدزاده بازیکن ثابت تیم نیست و طلبی هم ندارد؛ به همین علت کمیته انضباطی باشگاه راحت‌تر و بدون تعارف می‌تواند این بازیکن را جریمه کند.