زیدان: هواداران را برای سوت زدن نمی‌خواهیم

رئال مادرید دیشب از سری مسابقات هفته چهاردهم لالیگا میزبان رئال سوسیداد بود. کهکشانی ها در بازی دیشب کار را خوب آغاز نکردند و در همان دقایق ابتدایی روی اشتباه سرخیو راموس یک گل دریافت کردند اما در ادامه شرایط تغییر کرد و شاگردان زین الدین زیدان سه گل وارد دروازه حریف کردند تا بازی با نتیجه 3-1 به سود رئال مادرید پایان پذیرد. رئال با برد دیشب 28 امتیازی شد و با تفاضل گل کم تر نسبت به بارسلونا در رتبه دوم جدول قرار گرفت.

اخبار ورزشی-در بازی دیشب زین الدین زیدان در دقیقه 67 گرت بیل را جایگزین رودریگو کرد؛ اتفاقی که با توجه به حواشی اخیر این بازیکن ولزی، با سوت هواداران علیه او همراه شد. زین الدین زیدان اما در کنفرانس مطبوعاتی پس از بازی درباره بیل و سایر اتفاقات صحبت کرد.

پیروزی مقابل سوسیداد؟

 ما هر روز در حال پیشرفت و بهتر شدن هستیم و می خواهیم که به همین روند ادامه دهیم. روز سه شنبه یک دیدار سخت و مهم پیش روی ما است اما با این وجود قصد داریم که در همه بازی ها آماده ظاهر شویم.

سوت ها علیه گرت بیل؟

هر کسی می تواند هر اظهار نظری انجام دهد ولی ما هواداران را برای تشویق کردن می خواهیم. دوست ندارم که دیگر شاهد چنین اتفاقاتی باشم. ما همه با هم هستیم و برای موفقیت تیم تلاش می کنیم. با این وجود فکر نمی کنم که سوت ها روی بیل تاثیر بگذارد. این اتفاقات برای همه ما رخ داده و امری طبیعی است.

عملکرد هازارد؟

هازارد در هر بازی نسبت به بازی قبل فوق العاده تر ظاهر می شود. در مورد عملکرد او همه چیز واضح و روشن بود اما من مطمئن هستم که هازارد از این نیز بهتر می شود.

بازی درخشان اودگارد؟

او یک بازیکن بی نظیر و فوق العاده است. اودگارد امشب یک نمایش عالی داشت و بازی خوبی را برای سوسیداد انجام داد.