جونیور چه قدر برای پرسپولیس هزینه داشت؟

براندائو که مدت‌ها مورد بحث منتقدان پرسپولیس بود و حتی کالدرون در نشست خبری از او به عنوان گزینه نهم خودش یاد کرد، بدون زدن گل و پاس گل از پرسپولیس جدا شد.

اخبار ورزشی - مدیر روابط عمومی باشگاه پرسپولیس اعلام کرده براندائو با دریافت ۲۵۲ هزار دلار قراردادش را فسخ کرده، ۱۰۰ هزار دلار در ابتدای امضای قرارداد، ۵۰ هزار دلار در پرداختی دوم و ۱۰۲ هزار دلار هنگام فسخ قرارداد.

جونیور در مجموع ۵ بازی در لیگ و یک بازی در جام حذفی برای سرخپوشان به میدان رفت و به عنوان یک مهاجم روی هیچ کدام از گل‌های تیم تاثیر نگذاشت.

مهاجم برزیلی که اولین بازی خود را هفته دوم مقابل تراکتور در تاریخ ۸ شهریور انجام داد، آخرین بار هفته هفتم در تاریخ ۲۸ مهر مقابل پیکان برای پرسپولیس به میدان رفت و با ۵۱ روز حضور در مسابقات رسمی یکی از کوتاه‌ترین حضور‌های بازیکنان در پرسپولیس را هم به ثبت رساند.

مجموع دقایق حضور جونیور در ترکیب پرسپولیس در لیگ ۲۷۲ دقیقه و لیگ و حذفی با هم ۳۴۶ دقیقه است و به این ترتیب او به یکی از گران‌ترین خرید‌های تاریخ پرسپولیس تبدیل می‌شود.

براندائو برای هر دقیقه بازی در ترکیب پرسپولیس ۹ میلیون و ۲۵۰ هزار تومان، هر ثانیه ۱۵۵ هزار تومان و هر روز ۶۲ میلیون و ۷۵۰ هزار تومان گرفته که جمع آن به رقمی در حدود ۳ میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان می‌رسد!

باشگاه پرسپولیس پس از خارج کردن نام براندائو از لیست خود قرار است در نیم فصل یک مهاجم خارجی سرشناس جذب کند.