خط و نشان بازیکن پیکان برای استقلال

علی حمودی در ارتباط با دیدار پیش روی تیم فوتبال پیکان تهران مقابل  استقلال  اظهار داشت: در همه بازی‌ها عملکرد خوبی داشتیم و شاید تنها تیمی که توانست به ما فشار بیاورد ذوب‌آهن بود. از نظر فنی عملکردمان قابل قبول بوده و در خانه هم بهتر بازی می‌کنیم. در برخی بازی‌ها بدشانس بودیم و در بعضی دیدار‌ها هم از اشتباهات داوری ضرر کردیم.

اخبار ورزشی- وی در ادامه در خصوص آینده پیکان در فصل جاری تصریح کرد: قرعه رقابت‌های لیگ به‌گونه‌ای بوده که در مقطع زمانی کنونی بازی‌های سختی پیش‌رو داریم. ۳ بازی آینده ما با تیم‌های بالای جدولی استقلال، سپاهان و شهرخودرو است و باید مسیر دشواری را طی کنیم. نقطه قوت ما انگیزه‌های بالا است.

کاپیتان تیم فوتبال پیکان پیرامون عملکرد این تیم در لیگ نوزدهم افزود: بچه‌ها از نظر فنی در سطح خوبی هستند و مشکل خاصی برای بازی با حریفان نداریم. ما دو بازی عقب افتاده در برنامه می‌بینیم که دیدار با پارس جنوبی جم راحت‌تر است و بازی با تراکتور هم از این حیث که در تهران برگزار می‌شود، به نفع ما خواهد بود. اگر از این دو بازی، امتیاز مناسب را بگیریم به بالای جدول نزدیک می‌شویم.

حمودی در پایان، در مورد شانس پیکان برای شکست استقلال خاطرنشان کرد: ما در بازی آخر مقابل صنعت نفت آبادان هم خیلی خوب بازی کردیم هرچند خوش‌شانس نبودیم و در آن دیدار شکست خوردیم. این دیدار تمام شده و حالا همه تمرکز ما روی بازی با استقلال است. ۳ فینال پیش‌رو داریم و همه توان‌مان را برای این ۳ دیدار خواهیم گذاشت. مقابل استقلال میزبان هستیم و می‌خواهیم با یک بازی خوب ۳ امتیاز این دیدار را بگیریم.