گلایه شدید لحن زرینچه از مدیران استقلال

 جواد زرینچه سرپرست مستعفی استقلال گفت: سال‌های گذشته اتفاقاتی در زمان مرحوم حجازی افتاد که باعث برکناری او شد. مدیر وقت وی را کنار گذاشت و بازی سایپا را بزرگ کرد و آقایان خودشان حجازی را برکنار کردند. من یکی از اسطوره‌های باشگاه هستم و ۱۳ سال خالصانه در این تیم بودم و بدون اینکه ریالی از این تیم گرفته باشم برای استقلال و تیم ملی زحمت کشیدم. برای استقلال از جیب خودم هزینه کردم، چون من عاشق این تیم هستم. ما وقتی به هتل می‌رویم باید از جیب خودمان پول بدهیم تا از باشگاه پول برسد. این حق من نبود که بگویند " زرینچه حیا کن استقلال رو رها کن".

اخبار ورزشی-او ادامه داد: استقلال مال من است و زمانی که این تیم پول نداشت ما پای او ایستادیم. درست امثال مرحوم حجازی و پورحیدری، جباری و روشن و بچه‌هایی که در آن بودیم.

آن‌هایی که دارند با این شعار‌ها می‌آیند باید استقلال را نبینند. برخوردی که با من کردند درست نبود و خطی بود. من آدم این آقایان را می‌شناسم و کسی که استقلالی باشد نمی‌رود لوگوی باشگاه را مشکی کند و باشگاه‌ها بر هم بزند. همان آدم‌ها را دیدم و گفتم به رفیقتان بگویید آخر کار خودش را کرد و آرامش استقلال را گرفت. آمدند در گوش بازیکنان من گفتند فلانی دارد می‌آید و آرامش تیم من را گرفتند و نگذاشتند بازی پیکان را هم به خوبی پشت سر بگذاریم.

متاسفانه اشک‌های من برای سال‌های سختی بود که در استقلال بودم و برای هواداران این تیم زحمت کشیدم و برای آن‌ها گریه کردم. من هیچ وقت برای توهین گریه نمی‌کنم و برای "حیا کن رها کن" ناراحت نشدم. آدم‌هایی که ول کن این استقلال نیستند و باید بگویم وقتی در تیم نیستند حاشیه هایشان برای تیم خواهد بود و وقتی هم در تیم هستند سو استفاده می‌کنند. از پیشکسوتان می‌خواهم حواسشان به این آقایان باشد. من اگر منافعی برایم نداشته باشد، دست به این کار‌ها نمی‌زنم، پس منافعی برایم دارد!

شما ببینید املاک و مستغلات باشگاه استقلال کجا رفته است؟ افرادی که تحقیق و تفحص می‌کنند به همه چیز می‌رسند. قرار بود در محدوده دماوند زمینی را در اختیار پیشکسوتان قرار دهند، اما مشخص نشد تکلیف آن چه شد.

بازیکنانی که قرارداد یک ساله داشتند با این افراد کنار می‌آمدند و ۴۰۰ میلیون تومان می‌دادند و می‌گفتند، چون قرارداد ندارید و نیاز به رضایت نامه دارید باید تفاهمات انجام شود. نام کسی را نمی‌آورم و می‌خواهم قوه قضاییه به این موضوعات ورود کند و اسناد هم موجود است.

سرپرست مستعفی تیم فوتبال استقلال درباره حذف این تیم از لیگ قهرمانان آسیا بیان کرد: اگر طلب پروپئیچ ۵ رورز پیش پرداخت نمی‌شد، استقلال قطعا به لیگ ۲ سقوط می‌کرد. به هرحال با ارتباطاتی که داشتیم از همان پولی که بابت حضور بازیکنان استقلال در جام جهانی از فیفا طلب داشتیم، مبلغ پروپئیچ را پرداخت کردیم.

او درمورد بازگشت استراماچونی به ایران اظهار داشت: امیدوارم این حرف مدیران استقلال ، مثل صحبت‌های گذشته شان دروغ نباشد. امیداور هستم تا این اتفاق رخ دهد و همان تیم با قدرت و صلابت استقلال را با حضور استراماچونی در اختیار داشته باشیم. استقلال لیگ برتر، جام حذفی و کرحله پلی آف لیگ قهرمانان را در پیش خواهد داشت و مهمترین فاکتور برای این روز‌های تیم، بازگشت استراماچونی است و اگر او برنگردد، تیم با چالش‌های بزرگی روبرو می‌شود. او مبلغ که از باشگاه طلب دارد را درخواست کرده و همچنین، خواستار کاهش یک ساله قراردادش شده است.