لیست نقل و انتقالاتی تراکتورسازی در نیم فصل

 تیم فوتبال تراکتور تبریز در حالی که مدیرعامل و سرمربی ندارد، اما فعالیت خود را در فصل نقل و انتقالات شروع کرده و قصد دارد نقاط ضعف خود را در نیم فصل دوم برطرف کند.  

اخبار ورزشی- تراکتور در اولین اقدام خود در نقل و انتقالات طی نامه رسمی به باشگاه ذوب آهن خواستار انتقال دانیال اسماعیلی فر به تیم خود شدند و در ادامه هم با علی سبحانی مهاجم تیم ملی فوتبال جوانان به توافق رسیدند و چند روز دیگر قراردادش را منعقد می‌کنند.  

علاوه بر این شنیده می‌شد که ابراهیم توره مهاجم سنگالی قصد بازگشت به فوتبال ایران دارد و  قرار است در تمرینات تراکتور شرکت کند تا بعد از تایید کادر فنی قرارداد ببندد، اما حضور او در این تیم تبریزی منتفی شد. با توجه به اینکه احسان حاج صفی در سال‌های گذشته همبازی ابراهیم توره بوده است به همین حاج صفی این بازیکن به باشگاه پیشنهاد می‌دهد، اما شرایط این بازیکن به صورتی بود که کمیته فنی باشگاه با حضور این بازیکن در تمرینات مخالفت کرد.  

به نظر می‌رسد باشگاه تراکتور به دنبال جذب مهاجم داخلی و جوان است و در حال حاضر قصد خرید بازیکن خارجی ندارد.  

همچنین نیل یداللهی بازیکن ایرانی- ایرلندی هم مدنظر تراکتوری‌ها است و شنیده می‌شود این بازیکن مذاکراتی با زنوزی در ترکیه انجام می‌دهد.  

علاوه بر این، به نظر می‌رسد در لیست خروجی باشگاه تراکتور  نام ۲ بازیکن خارجی و  ۲ بازیکن داخلی مشاهده می‌شود و کوین فورچونه مهاجم فرانسوی اولین خروجی سرخپوشان تبریزی خواهد بود.  

البته با توجه به اینکه هنوز سرمربی جدید تراکتور انتخاب نشده است این احتمال وجود دارد که در لیست نقل و انتقالاتی این باشگاه تغییراتی صورت بگیرد.