ای کاش برانکو در پرسپولیس می‌ماند

محمد زادمهر درباره شرایط پرسپولیس در هفته‌های اخیر اظهار کرد: درست است که از آغاز لیگ پرسپولیس با گابریل کالدرون نتوانسته بود شرایط خوبی بگیرد اما هر چه زمان گذشت سرمربی آرژانتینی توانست برنامه‌های خود را در تیم پیاده کند و بعد از چند برد پیاپی حالا شرایط به گونه‌ای شد که پرسپولیس در کورس قهرمانی است. من فکر می‌کنم با ادامه این روند این تیم می‌تواند برای قهرمانی بجنگد.

اخبار ورزشی- زادمهر در ادامه درباره این که مدیر عامل باشگاه پرسپولیس عنوان کرده برخی نمی‌خواهند این تیم برای چهارمین بار قهرمان شود، گفت: من فکر می کنم قهرمان شدن و یا قهرمان نشدن پرسپولیس در دست خودش است. این تیم و بازیکن اگر بخواهند قهرمان شوند کسی نمی‌تواند جلوی‌شان را بگیرد؛ شاید در برخی بازی‌ها داور به اشتباه یک گل تیم را مردود اعلام کند اما بازیکنان اگر عملکرد خوبی داشته باشند می‌تواند برای چهارمین بار پرسپولیس را قهرمان لیگ کنند.

زادمهر هم‌چنین درباره مشکلات مالی باشگاه پرسپولیس و این که در اقدامی جدید، باشگاه از هواداران کمک مالی خواسته است، اظهار کرد: من خیلی از شرایط مالی باشگاه اطلاعی ندارم اما قطعا از راه‌های درآمدزایی برای باشگاه می‌توان به حق پخش تلویزیونی، فروش بازیکن و همین‌طور فروش محصولات هواداری اشاره کرد. اگر قرار است هواداران در ماه مبلغی به باشگاه پرداخت کنند بهتر است در مقابل آن خدمات و محصولاتی دریافت کنند.

وی در ادامه درباره عملکرد گابریل کالدرون هم گفت: کالدرون از سرزمین فوتبال آمده است؛ شاید در روزهای اول با فرهنگ فوتبال ما آشنا نبود اما الان به خوبی فوتبال ما را شناخته است. البته برانکو که پیش از او فعالیت می‌کرد یک روانشناس خوب بود که به خوبی می‌توانست صحبت‌هایش را به بازیکنان منتقل کنند. من فکر می‌کنم اگر هواداران پرسپولیس می‌خواهند دوباره تیم‌شان به روزهای اوج بازگردد باید به کالدرون زمان بدهند.

زادمهر در پایان درباره این که برانکو به عنوان گزینه سرمربی تیم ملی مطرح شده است؟ گفت: ای کاش برانکو در پرسپولیس می‌ماند اما حالا که رفته و آقای کالدرون آمده و نام او در بین گزینه‌های سرمربی‌گری تیم ملی است فکر می‌کنم گزینه بسیار خوبی برای این پست است؛ او می‌تواند تیم ملی را از این مرحله به مرحله بعدی ببرد و در پایان تیم ملی به جام جهانی صعود کند.