پرسپولیس هم زیبا بازی می کند هم مالکانه

 ادموند بزیک در خصوص پیروزی یک بر صفر پرسپولیس در ثانیه های پایانی بازی با پارس جنوبی جم در هفته شانزدهم لیگ برتر فوتبال، گفت: برد پرسپولیس مقابل این تیم کاملا حرفه ای و حساب شده بود. حق بازیکنان و کادرفنی پرسپولیس برد بود و به نظرم باید گل های بیشتری را هم برای این تیم رقم می خورد.

 اخبار ورزشی- مربی پیشین تیم فوتبال پرسپولیس درباره انتقاداتی که از سبک بازی پرسپولیس می شود اظهار داشت: بر خلاف تمام منتقدان، من معتقدم پرسپولیس هم زیبا بازی می کند هم مالکانه. این تیم هدف دارد و می داند چه چیزی می خواهد. بازیکنان تیم تمام تلاش خود را می کنند و شما در همین بازی دیدید که آنها تا آخرین ثانیه برای رسیدن به گل جنگیدند.

وی تاکید کرد: مشکل اصلی پرسپولیس در محوطه جریمه حریفان است. این تیم خیلی خوب توپ را به نیمه زمین حریف می برد اما در زدن ضربات نهایی مشکل دارد. نمی توان از مهاجمان هم گلایه داشت چون هر بازیکنی در خط حمله به مشکل می خورد. شما اگر ستاره های فوتبال دنیا مثل مسی، سوارز، نیمار و رونالدو را هم آنالیز کنید می بینید که برخی روزها نمی توانند گل بزنند. ذات فوتبال و مهاجم بودن همین است. این مشکل در پرسپولیس حل می شود.

بزیک درباره عملکرد گابریل کالدرون سرمربی آرژانتینی پرسپولیس در نیم فصل اول رقابت های لیگ برتر یادآور شد: کالدرون نیاز به زمان داشت. این اتفاق هم افتاد و حالا او می تواند با آرامش بیشتری به فکر ثبات در تیمش باشد.

پیشکسوت سرخپوشان درباره احتمال قهرمانی دوباره پرسپولیس با کالدرون افزود: کالدرون کاملا توانایی فنی و مدیریتی رختکن پرسپولیس را دارد. مطمئن هستم این کار انجام شدنی است و به پرسپولیس کمک زیادی خواهد کرد.