قریشی: در بازی‌ها هرگز به اسم رقبا توجه نمی‌کنیم

سید محمد قریشی بازیکن تیم صنعت نفت آباداندر خصوص شرایط تیمش عنوان کرد:  امسال صنعت نفت جوان و یکدست شده است که  مربی کاربلدی مانند اسکوچیچ که چند سال در لیگ ایران بوده و آشنایی کامل نسبت به سطح لیگ و تیم‌ها دارد بالای سر خود می‌بیند. همین امر باعث شده تا بازیکنانی در صنعت نفت توپ بزنند که سابقه همکاری با اسکوچیچ را دارند.

او افزود: تیم ما واقعا هماهنگ است و  توانستیم امتیاز‌های خوبی بدست بیاوریم. همیشه سعی کردیم در بازی‌های رو در رو به اسم رقبا توجه نکنیم و تمام تمرکزمان روی تیم خودمان باشد. البته این را هم می‌دانیم که امتیاز گرفتن از هیچ تیمی راحت نیست. نگاه تیم ما به بالای جدول است. در تلاش هستیم تا روز به روز نتایج و عملکردمان را بهبود ببخشیم.

قریشی در خصوص مشکلات مالی و ادامه دار صنعت نفت آبادان بیان کرد: مشکلات مالی در تیم ما تبدیل به بحث تکراری شده است. بازیکنان و بزرگتر‌های تیم ۶ ماهی است که به طور مداوم مصاحبه کردند و از مشکلات  گفتند. چند وقت پیش دریافتی از باشگاه داشتیم همچنان منتظریم بقیه آن را  دریافت کنیم. امیدوارم هر چه زودتر مشکلات حل  شود و ما بتوانیم با آرامش و تمرکز بیشتری به کارمان ادامه بدهیم.

او همچنین در مورد استفاده از بازیکنان بومی در تیم صنعت نفت اظهار کرد: امسال خیلی از بازیکنان صنعت نفت بومی هستند و از استعداد‌های بیشمار این استان استفاده لازم شده است و امیدوارم همین روند ادامه داشته باشد و  نهایتا توجه بیشتری به استعداد‌های همین شهر و استان شود.

بازیکن تیم صنعت نفت در انتها بیان کرد: در مورد عملکرد خودم هم که خدا را شاکرم. تیم که خوب باشد بازیکن خود به خود پیشرفت میکند و من هم مثل سایر بازیکنان تیم در تلاشم که این روند خوب تیمی و فردی حفظ شودو همین امر باعث می‌شود من و هم تیمی هایم بیشتر دیده شویم.