ریسک بزرگ در دروازه تراکتور

شنیده‌ها حاکی از آن است که محمدرضا اخباری دروازه بان تیم فوتبال تراکتور به علت نیمکت نشینی قصد دارد که از این تیم تبریزی جدا شود و به تیمی برود که بتواند به عنوان گلر اول بازی کند.  

به هر حال در روز‌های اخیر صحبت‌هایی مبنی بر انتقال و معاوضه اخباری با یکی از بازیکنان ذوب آهن مطرح شده است و مسئولان تراکتور بی میل به این انتقال نیستند. اگر اخباری از تراکتور جدا شود در آن صورت مظاهری تک و تنها در درون دروازه سرخپوشان تبریزی قرار می‌گیرد و  این موضوع می‌تواند برای سرخپوشان تبریزی دردسر ساز شود.  

سرخپوشان تبریزی با جدایی اخباری  ریسک بزرگی را به جان می‌خرند و در صورت مصدومیت یا محرومیت مظاهری دروازه بان اول خود با مشکلاتی در درون دروازه مواجه می‌شوند.

تراکتوری‌ها در فصل هفدهم هم ریسک بزرگی در درون دروازه خود کردند و فرزین گروسیان دروازه بان کم تجربه را جایگزین اخباری کردند و  گروسیان اشتباهات فاحشی در بازی‌های لیگ مرتکب شد و به نظر می‌رسد با جدایی اخباری شاهد همین اتفاقات در این تیم تبریزی خواهیم بود.

به هر حال حیدری دروازه بان سوم تراکتور در ابتدای فصل نوزدهم از این تیم تبریزی جدا شد و اگر اخباری هم به تیم دیگری انتقال یابد در آن صورت سرخپوشان تبریزی باید تدابیری برای دروازه خود بیاندشند تا همانند سال‌های گذشته با مشکل مواجه نشوند.