90 به 10 در دربی؛ اجرا نمی‌شود

مدت هاست که سازمان لیگ به دنبال اجرای قانون 90 به 10 در بازی های بزرگ از جمله دربی است اما تا اکنون موفق به انجام این کار نشده است.
در دربی رفت که استقلال میزبان بود سازمان لیگ برتر به این تیم اعلام کرد می تواند 90 درصد از ظرفیت استادیوم آزادی را برای ساماندهی تماشاگران خود برنامه ریزی کند و در حالی که شورای تامین هم با این موضوع موافقت کرده بود در نهایت باشگاه استقلال اعلام کرد نمی تواند این کار را به انجام برساند و در نهایت بازی همانند گذشته برگزار شد.
اخبار ورزشی-جالب اینکه در همان برهه از زمان باشگاه پرسپولیس هم با اجرای این طرح موافق بود و اذعان داشت حاضر است بازی دور برگشت را با شرایطی که فدراسیون فوتبال اعلام می کند برگزار کند. از آنجایی که بازی رفت با حضور 50-50 تماشاگران برگزار شد سهیل مهدی رییس کمیته مسابقات اعلام کرده بازی برگشت هم با همین شرایط برگزار می شود. در صورتی که سازمان لیگ تصمیم بگیرد فانون 90 به 10 را در دربی اجراء کند اجرای آن به فصل آینده موکول خواهد شد. شاید هم سختی های اجرای این طرح سازمان لیگ را نسبت به اجرای آن دلسرد کند و برای همیشه این موضوع به فراموشی سپرده شود.