واکنش استقلال به جدید ترین تصمیم AFC

با برنامه جدید AFC قرار بر این شد که تیم فوتبال استقلال به جای قطر در کشور امارات از باشگاه الکویت در مرحله پلی‌آف، میزبانی کند.

اخبار ورزشی- همین اقدامات کنفدراسیون فوتبال آسیا نشان می‌دهد چرا همچنان ضعیف‌ترین ارگان مدیریتی زیرنظر فیفا به حساب می‌آید، زیرا اعتراض نمایندگان ایران از روز نخست، میزبانی در کشورمان بود، اما کمیته مسابقات لیگ قهرمانان آسیا با ۲۴ عضو از ۲۴ کشور مختلف پس از ۳ روز بررسی اعتراض ایران به این نتیجه رسید که میزبانی استقلال را از قطر به امارات منتقل کند!

به هر حال، مدیران ارشد باشگاه استقلال این برنامه و تصمیم را نپذیرفته‌اند و هیچ تحرکی داخل باشگاه برای تهیه مدارک اعضای تیم جهت سفر به امارات شاهد نیستیم. حتی اسماعیل خلیل‌زاده شب گذشته و ساعاتی پس از انتقال بازی از دوحه به دبی، به خبرنگار میزان گفت: «به امارات نمی‌رویم. فقط در تهران با الکویت بازی می‌کنیم، نه هیچ کجای دنیا.»

گفتنی است؛ طبق برنامه اعلام شده از سوی ارگان رسانه‌ای فدراسیون فوتبال، مدیران ۴ باشگاه استقلال، پرسپولیس، شهرخودرو مشهد و سپاهان اصفهان امشب (چهارشنبه) به مالزی سفر می‌کنند تا در جلسه مستقیم با شیخ سلمان رئیس AFC و همچنین دبیرکل کنفدراسیون فوتبال آسیا، اعتراض رسمی بابت محرومیت از میزبانی را ابلاغ کنند.