باغ‌آبادی: زمان تیم بیرون کشیدن گذشته است

غلامرضا باغ‌آبادی در نشست خبری بعد از بازی با شهرخودرو گفت: بازی فوتبال است و برد و باخت دارد. من نمی‌خواهم یک طرفه قضاوت کنم و انشاالله که اشتباه کرده باشم اما امروز دلمان شکست. بازی 2 بر یک بود و دقیقه 60 پنالتی ما را نگرفت. طبیعتا نتیجه بازی تغییر می‌کند. ما از داور دلگیر هستیم. نمی‌دانم کسی را نداریم یا چیست؟ اگر هم صحبت کنیم باید به کمیته انضباطی برویم. بازی خوبی بود. ما انتظار داشتیم بعد از محرومیتی که زاهدی‌فر پشت سر گذاشت، قضاوت خوبی ببینیم.

اخبار ورزشی- وی افزود: چطوری است که نیمه اول تعویض نبوده 4 دقیقه وقت اضافه گرفتند اما نیمه دوم 5-6 تعویض بود و 3 دقیقه فقط کارت زرد رحمتی طول کشید، نمی‌دانم چطور وقت تلف شده گرفتند. به شهرخودرو بابت صعود به آسیایی تبریک می‌گویم اما بازیکنان ما جوان هستند، با 3 محروم و مصدوم آمدیم و حداقل باید از این بابت آسیب نبینیم. از اینکه داوری این طور قضاوت کرد ناراحت هستیم. گل سوم را ببینید. از زاهدی‌فر خیلی دلگیر هستم و امیدوارم که اشتباه کرده باشم.

مربی ماشین‌سازی درباره اینکه شیخ‌لاری می‌خواست تیم را بیرون بکشد، تصریح کرد: نه بحث بیرون کشیدن نبود. شیخ‌لاری می‌خواست تیم را جمع کند. زمان تیم بیرون کشیدن گذشته و سوءتفاهم پیش آمده است.

باغ‌آبادی درباره داوری لیگ، خاطرنشان کرد: نمی‌خواهم به جامعه داوری بی‌احترامی کنم، نمی‌گویم از ما طرفداری کنند اما قضاوت عادلانه داشته باشند. از باخت نمی‌ترسیم اما دلمان می‌خواست بازی جوانمردانه باشد. صحنه‌هایی روی دروازه‌ها ایجاد شد و موقعیت‌های خطرناک بود. شهرخودرو از نظر مالی مانند ما نیست. ما تیمی جوان داریم. دستمان بسته است.

وی درباره اینکه چشم‌انداز شما چیست، گفت: تیم ما تیم خوبی است. هفته گذشته مقابل سپاهان خوب بازی کردیم و موقعیت خوبی هم داشتیم اما در بازی امروز آل کثیر سه‌کارته بود، میلاد نوری آسیب دیده بود، فرید کریمی تازه برگشته است. ما امیدوار هستیم و بازی‌های خوبی در آینده انجام می‌دهیم.

مربی ماشین‌سازی درباره اینکه چند درصد به شما پرداخت شده و آیا برنامه‌ای برای حمایت از شما هست یا نه، خاطرنشان کرد: چند بازیکن از ما جدا شده‌اند. یکی به شهرش برگشت و یکی هم لژیونر شد. ما نمی‌توانم مانع پیشرفت بازیکن شویم چون فوتبال حرفه‌ای شده است. پول رضایت‌نامه‌ای هم که مدنظر بود حریف پرداخت. حمایت‌ها هست اما درباره پرداختی‌ها باید مدیریت پاسخ دهد و من در جریان نیستم.