تماشای دیدار شاهین بوشهر و نساجی مازندران رایگان است

خداکرم ایزدپناه  که هم اکنون جهت پیگیری امورات باشگاه در تهران بسر می برد در گفتگویی عنوان کرد: با پیگیری مدیریت باشگاه و شورای اسلامی شهر بوشهر و موافقت هیات فوتبال استان و سازمان لیگ آزادگان تماشای دیدار دیدار تیمهای شاهین شهرداری بوشهر و نساجی مازندران رایگان است.

اخبار ورزشی- ایزدپناه افزود : علیرغم رایگان اعلام شدن تماشای دیدار تیمهای شاهین شهرداری بوشهر و نساجی مازندران  به اطلاع علاقمندان و هواداران عزیز می‌رساند به جهت مشخص شدن جایگاه هر نفر روی سکوهای ورزشگاه ، سامانه از روز چهارشنبه ۱۶ بهمن فعال خواهد بود و هر نفر برای ورود به ورزشگاه باید حتما  بلیت ورودی خود را (بصورت رایگان) از سامانه pin90.ir تهیه کند.

سرپرست تیم شاهین شهرداری بوشهر افزود : بازی مذکور روز‌ جمعه ۱۸ بهمن راس ساعت ۱۶  در ورزشگاه شهید مهدوی بوشهر برگزار خواهد شد.

ایزدپناه تاکید کرد : با توجه به آخرین اخطار سازمان لیگ مبنی بر بدون تماشاگر بودن بازیهای خانگی تیم شاهین شهرداری بوشهر ، از هواداران عزیز خواهشمندیم یکپارچه و پرشور تیمشان را تشویق و حمایت کرده و از پرداختن به حواشی جدا بپرهیزند تا با کمک یکدیگر در فضایی کاملا جوانمردانه و ورزشی یک پیروزی دیگر در کارنامه تیم محبوبشان ثبت شود.