واکنش برزیلی سابق استقلال به دربی 92

فابیو جانواریو  با اشاره به دربی ۹۲ پایتخت اظهار داشت: برای هر دو تیم، بازی بسیار سختی را پیش‌بینی می‌کنم. این دیدار می‌تواند سرنوشت هر دو تیم را دگرگون کند.

اخبار ورزشی- وی ادامه داد: لیگ ایران را از طریق اخبار دنبال می‌کنم و معتقدم استقلال و پرسپولیس امسال هم شرایط خوبی دارند و این موضوع باعث می‌شود نسبت به رقم خوردن گل در دربی امیدوار باشیم. البته من فکر می‌کنم استقلال در نبود دیاباته، شرایط خاصی دارد، چون استقلال به کسب برد با حضور این بازیکن عادت کرده، ولی در مصاحبه فرهاد مجیدی خواندم که گفته بود جایگزین خوبی برای او دارد.

بازیکن برزیلی پیشین استقلال تصریح کرد: خاطرات خوشی از حضور در ایران دارم. خودم در سه دربی بازی کردم که همه آن بازی‌ها با تساوی تمام شد. البته همیشه دوست داشتم یکی از بهترین‌ها باشم. امیدوارم در روز دربی، استقلال شرایط بسیار خوبی داشته باشد.

جانواریو در پاسخ به این سوال که حالا مشغول چه کاری است گفت: دوره‌های مربیگری را پشت سر می‌گذارم و امیدارم خیلی زود به خواسته‌هایم برسم. دوست دارم باز هم به ایران بیایم، چون هنوز هم با هواداران استقلال در تماس هستم و از آن‌ها پیام‌های مثبت دریافت می‌کنم.