استقلال دچار بحران شده است

مهدی پاشازاده در ارتباط با شکست تیم فوتبال  استقلال  مقابل گل‌گهر سیرجان اظهار داشت: استقلال افت کرده و این در فوتبال یک امر طبیعی است، من اسم آن را بحران می‌گذارم. استقلال دچار بحران شده، اما فرهاد مجیدی توان آن را دارد که تیمش را از این وضعیت خارج کند، چون استقلال خوب بازی می‌کند.

اخبار ورزشی- وی در ادامه در خصوص شکست‌های اخیر استقلال، تصریح کرد: تیم مجیدی حتی در دیدار مقابل الاهلی عربستان و گل‌گهر سیرجان هم که بازی را واگذار کرد، خوب بازی کرد. به هر حال در مقطع زمانی فعلی باید بپذیریم که استقلال دچار بحران شده و این دقیقا جایی است مجیدی باید خود را اثبات کند. مشکل استقلال ۵۰ درصد فنی و ۵۰ درصد روحی است.

پیشکسوت باشگاه استقلال پیرامون تعطیلی مسابقات لیگ برتر برای پیشگیری از شیوع ویروس کرونا ، افزود: مجیدی باید با استفاده از این تعطیلی مسابقات روی نقاط ضعف تیمش بیشتر کار کند و در عین حال روی روحیه بازیکنانش هم کار کند. بازیکنان استقلال در دیدار مقابل الاهلی و گل‌گهر تمرکز نداشتند و مجیدی باید تمرکز را به آن‌ها بازگرداند.

پاشازاده در مورد آینده پیش‌روی استقلال، خاطرنشان کرد: شانس خوبی که استقلال دارد بازی بعدی‌اش با سایپا است که بازی چندان دشواری نیست و می‌تواند با یک پیروزی از بحران خارج شود.