وزارت خواست پرسپولیس با برانکو توافق کند

محمدحسن انصاری فرد در تازه ترین صحبت‌هایش نکاتی جنجالی رامطرح کرد که یکی از آنها درخواست وزارت برای مذاکره با برانکو در کرواسی برای حضورش در تیم ملی بود. بلافاصله مصاحبه هایی منسوب به برانکو منتشر شد که تاکید کرد با قرمزها درباره تیم ملی صحبتی نداشته است.

اخبار ورزشی- برای پیگیری ماجرا سراغ مدیر روابط عمومی سابق پرسپولیس رفتیم. حسین قدوسی در این خصوص گفت: منظور آقای انصاری فرد واضح بود. از وزارت به ایشان گفتند که با برانکو برای مطالباتش توافق شود چون گزینه اول تیم ملی است و باشگاه هم نماینده به کرواسی فرستاد اما توافقی حاصل نشد. هرگز منظور انصاری‌فرد این نبوده که پرسپولیس با برانکو برای حضور در تیم ملی مذاکره کند!

وی ادامه داد: عحیب است که به برانکو همچین چیزی گفته اند و طبیعی است او چنین واکنشی نشان دهد. البته کاش به مربی کروات می‌گفتند که وزیر خواستار شکایت باشگاه از او شد و انصاری‌فرد هم متهم شده که پشت پرده‌ای با مربی کروات دارد که تن به شکایت نمی‌دهد، آن موقع حتما برانکو هم واکنش دیگری نشان می‌داد.

قدوسی تاکید کرد: مدیرعامل مستعفی باشگاه در مصاحبه اخیر خود حرف‌های مهم‌تری هم زد‌ از جمله سنگ‌اندازی‌های هیات مدیره و انتشار ارقام قرارداد بازیکن‌ها در آستانه دربی و عجیب است که چرا کسی به این مسائل نپرداخته است‌.